راهنمای والدین برای لگو فورتنایت: نحوه بازی و تنظیم کنترل‌های والدین


لگو فورتنایت در دسامبر 2023 به یک موفقیت تبدیل شد، زیرا این بازی رایگان دو برند بزرگ را در یک تجربه رقیب Minecraft و دیگر بازی‌های بقای خانوادگی ترکیب می‌کند. Lego Fortnite همچنین از انتشار ویژگی‌های کنترل والدین توسط Epic بهره می‌برد که هدف آن والدینی است که برای اجازه دادن به فرزندانشان در بازی جدید بدون تعریف و درک محدودیت‌هایشان تردید دارند. با این راهنما، ما به والدین می گوییم که چگونه Lego Fortnite را دانلود و بازی کنند، و همچنین می خواهیم چه نوع کنترل های والدینی را پس از شروع به کار انجام دهند.

لگو فورتنایت چیست؟

بازی کاملا رایگان، Lego Fortnite یک بازی بقا است که بسیار شبیه Minecraft است و به طور انحصاری در Fortnite بازی می شود. بازیکنان می‌توانند به تنهایی بازی کنند یا به هفت نفر دیگر ملحق شوند تا جهان را کشف کنند، خانه‌ها و موارد دیگر بسازند، دشمنان هوش مصنوعی مانند اسکلت‌ها و گرگ‌ها را شکست دهند و متحدان هوش مصنوعی را به دهکده‌های خود دعوت کنند که سپس به بهبود فضا کمک می‌کند. پایان بازی از بازیکنی به بازیکن دیگر متفاوت است، برخی به دنبال زیباتر کردن جزیره خود هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بخواهند برای جمع آوری غارت، ساخت وسایل نقلیه یا صرفاً با دوستان خود به یک ماجراجویی بروند.

در حال پخش: LEGO Fortnite – تریلر رسمی سینمایی

هر بازی ذخیره شده در لگو فورتنایت از یک جزیره منحصر به فرد و نیمه تصادفی ساخته شده استفاده می کند، به این معنی که هیچ دو دنیا دقیقاً مشابه یکدیگر نیستند. بازیکنان می‌توانند در حالت بقا بازی کنند، که می‌تواند عواملی مانند کمبود منابع، دما، گرسنگی و سلامت بازیکن را در نظر بگیرد، یا می‌توانند دنیایی را در حالت sandbox بسازند که این عناصر را حذف می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر طور که می‌خواهند بسازند. حتی در حالت بقا، این ویژگی‌های ذکر شده را می‌توان به صورت جداگانه روشن یا خاموش کرد و به هر بازیکن در نحوه پیکربندی دنیای خود آزادی عمل داد.

از آنجایی که لگو فورتنایت به دانلود فورتنایت نیاز دارد، این پلتفرم روی همه پلتفرم‌های مشابه یافت می‌شود: Xbox Series X|S، PlayStation 5، Switch، Xbox One، PlayStation 4، موبایل (از طریق اندروید یا ابر) و رایانه شخصی (انحصاراً از طریق فروشگاه Epic Games. . ).

نحوه دانلود LEGO Fortnite

صرف نظر از پلتفرم شما، دانلود و بازی Lego Fortnite اساساً به همان مراحل نیاز دارد. در این مراحل فرض می شود که شما هنوز Fortnite را دانلود نکرده اید. اگر چنین است، می توانید از این مراحل صرف نظر کنید و فقط بازی Lego Fortnite را مرور کنید.

  1. منوی فروشگاه را باز کنید
  2. Fortnite را جستجو کنید (Lego Fortnite کاشی مخصوص به خود را دارد اما هر دو دانلود کار خواهند کرد)
  3. بازی را دانلود کنید
  4. بازی را باز کنید، سپس وارد شوید یا یک حساب Epic Games ایجاد کنید
  5. اگر اکانت متعلق به یک کودک است، می توانید یک را ایجاد کنید حساب کابینبرای کاربران جوان تر با برخی از اقدامات امنیتی داخلی که قبلاً وجود دارد، هدف قرار می گیرد
بخوانید  تبلیغات نیکول کیدمن بیشتری به یک AMC نزدیک شما ارائه می شود
Lego Fortnite به طور انحصاری در Fortnite یافت می شود، بنابراین اگر به دنبال بازی آن هستید، دانلود آن کاری را که می خواهید انجام می دهد.
Lego Fortnite به طور انحصاری در Fortnite یافت می شود، بنابراین اگر به دنبال بازی آن هستید، دانلود آن کاری را که می خواهید انجام می دهد.

مزیت داشتن حساب Epic این است که امکان ذخیره متقابل را فراهم می کند، به این معنی که اگر از یک حساب Epic در پلتفرم های مختلف مانند Switch، PC و Xbox استفاده کنید، بازی های ذخیره شده خود را حفظ خواهید کرد. ) روی هر یک از آنها.

هنگامی که در فورتنایت هستید، می توانید لگو فورتنایت را به طور برجسته در صفحه اصلی در میان بسیاری از تجربیات دیگر موجود در بازی جستجو کنید، مانند بتل رویال، جشنواره فورتنایت، مسابقه راکت و بازی های بی شماری از حالت خلاقانه که توسط انجمن ایجاد شده اند. . اما اگر می‌خواهید ابتدا کنترل‌های والدین را تنظیم کنید، برای مراحل بعدی به خواندن ادامه دهید.

نحوه استفاده از کنترل والدین در Fortnite و Lego Fortnite

همانطور که گروه Lego و Epic به سمت دیدگاه مشترک خود از یک فضای سرگرم کننده دیجیتال پاتوق برای کودکان کار می کنند، Lego Fortnite (و Fortnite به طور کلی) از ویژگی های کنترل والدین قوی بهره می برد. تعداد گزینه‌ها بیشتر از مواردی است که در بازی‌هایی مانند Roblox یافت می‌شود، و در حالی که شما باید قاضی نهایی محتوای پیشنهادی کودکان خود باشید، سفارشی‌سازی موجود در کنترل‌های والدین Fortnite قوی است و در برخی موارد در خط مقدم این بخش قرار دارد. .

برای فعال کردن کنترل‌های والدین، گزینه‌ای را از منوی مکث انتخاب کنید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک ایمیل اختصاص دهید و یک پین ایجاد کنید (ایمیل مرتبط با حساب Epic شما به طور پیش فرض استفاده می شود، اما می توانید آن را تغییر دهید)
  • کد پین امکان دسترسی به منوی کنترل والدین را فراهم می کند تا هیچ کس جز شما نتواند تنظیمات را تغییر دهد
  • تنظیمات را به دلخواه خود سفارشی کنید
به محض باز کردن بازی، کنترل‌های والدین Fortnite به راحتی از منوی اصلی قابل دسترسی هستند.
به محض باز کردن بازی، کنترل‌های والدین Fortnite به راحتی از منوی اصلی قابل دسترسی هستند.

گزینه‌ها در اینجا کاملاً ظریف هستند و هر تنظیماتی که روی آن قرار می‌گیرید به خوبی در منو توضیح داده می‌شوند. این گزینه‌ها شامل مواردی مانند فیلتر کردن زبان بزرگسالان، جلوگیری از استفاده از ارتباطات صوتی توسط بازیکنان تایید نشده، اجازه دسترسی فرزندتان به حالت خلاق و محدود کردن محتوا بر اساس رتبه‌بندی‌شان است که به سه گزینه تقسیم می‌شوند: Everyone، Everyone 10+ و Teenager.

بخوانید  اعلام تاریخ عرضه Dragon Ball: The Breakers روی PC و کنسول ها

محتوای Fortnite از رتبه‌بندی نوجوانان فراتر نمی‌رود و کنترل‌های والدین مانع از در دسترس بودن برخی موارد و احساسات در رتبه‌بندی‌های محتوای خاص می‌شود. بنابراین والدین می توانند مطمئن باشند که نه تنها خود بازی، بلکه برخی از تعاملات ایجاد شده توسط بازیکنان نیز برای سن مناسب است.

لگو فورتنایت چند نفره

در این بازی، بازیکنان می‌توانند همزمان از هفت نفر دیگر دعوت کنند تا برای بازی چند نفره Lego Fortnite به آن‌ها بپیوندند. برای بازیکنانی که مالک جزیره می تواند به آنها اعتماد کند، کلیدها را می توان از طریق منوی مکث بازی ارائه کرد.با یک کلید، بازیکن می تواند حتی زمانی که خالق جزیره در آنجا نیست به جزیره بازگردد. با در نظر گرفتن این موضوع، شما یا فرزندتان باید کلیدها را فقط بین دوستان یا اعضای خانواده مورد اعتماد خود توزیع کنید، به طوری که هیچ کس نتواند دنیای کودک شما را به روش های ناخواسته یا ناراحت کننده در زمانی که در بازی نیست تغییر دهد.

راه اندازی چند نفره Lego Fortnite برای فرزندتان – یا شاید هر دوی شما – بسیار ساده است.راه اندازی چند نفره Lego Fortnite برای فرزندتان – یا شاید هر دوی شما – بسیار ساده است.
راه اندازی چند نفره Lego Fortnite برای فرزندتان – یا شاید هر دوی شما – بسیار ساده است.

از سوی دیگر، دادن کلید به یک دوست قابل اعتماد ممکن است به این معنی باشد که فرزند شما تغییرات یا اضافات هیجان انگیزی را که در زمان آفلاین بودن اتفاق افتاده است، دوباره بررسی خواهد کرد. با گزینه های کنترل والدین، شما همچنین می توانید ببینید چه کسانی در لیست دوستان فرزندتان هستند.

برای افزودن شخصی به لیست دوستان خود، از منوی اجتماعی بازی، یک درخواست دوستی به نام کاربری او ارسال کنید. اگر می خواهید او را به بازی خود دعوت کنید، می توانید یک دعوت نامه برای مهمانی ارسال کنید. هنگامی که آنها آن را پذیرفتند، اگر قبلاً بازی را شروع کرده باشید، به لابی یا مستقیماً وارد بازی می شوند.

Lego Fortnite احتمالا تا سال‌های آینده به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. همانطور که کودک شما رشد می کند و بازی شکل های جدیدی به خود می گیرد، اگر به این فکر کنید که چه کنترل های والدینی، در صورت وجود، باید در طول زمان تنظیم شوند، مفید خواهد بود. آن پین بسیار مهم را در مکانی امن ذخیره کنید و خیالتان راحت باشد که بدانید تجربه فرزندتان قبل از قرار دادن آجر در دنیای باز توسط شما تأیید شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر