چگونه میز کاردستی را در لگو فورتنایت ارتقا دهیم


یکی از اولین ایستگاه های کاری که در لگو فورتنایت خواهید ساخت، Crafting Bench است. نیمکت کاردستی جایی است که می‌توانید ابزار و سلاح‌هایی بسازید که هم برای جمع‌آوری منابع و هم برای مبارزه با دشمنان در جهان مهم هستند. همانطور که منابع بیشتری را جمع آوری می کنید و دهکده های بزرگتر می سازید، باید ابزارهای بهتری بسازید تا منابع با ارزش بیشتری را جمع آوری کنید، که نیاز به ارتقای نیمکت کاردستی شما دارد. در اینجا موادی وجود دارد که برای ارتقای نیمکت کاردستی خود به آن نیاز دارید.

چگونه میز کاردستی را ارتقا دهیم

نیمکت کاردستی را می توان با تعامل با خود نیمکت ارتقا داد.
نیمکت کاردستی را می توان با تعامل با خود نیمکت ارتقا داد.

برای بهبود نیمکت کاردستی، باید به آن نزدیک شوید و منوی کاردستی را باز کنید. در منوی crafting باید به صفحه ارتقا بروید. هر ارتقاء ابزارهای کمیاب تری را که می توانید بسازید، باز می کند، به شرطی که منابع لازم برای ساخت آنها را نیز داشته باشید. در زیر منابع مورد نیاز برای هر یک از سه ارتقاء Crafting Bench را به همراه پیوندهایی به راهنماهای GameSpot برای بیشتر منابع خواهید یافت.

اولین ارتقاء نیمکت کاردستی

دومین ارتقاء نیمکت کاردستی

سومین ارتقاء نیمکت کاردستی

به دست آوردن همه این مواد کمی سخت خواهد بود. نه تنها باید در غارهای منطقه جنگلی شروع به غواصی کنید، بلکه باید در غارهای دره خشک، که منطقه بیابانی است، غواصی کنید. این همچنین به معنای سفر در مسافت های بسیار طولانی است، و در حالی که لگو فورتنایت سفر سریع را ارائه نمی دهد، راه هایی برای سفر سریعتر از دویدن وجود دارد.

Lego Fortnite یکی از سه حالت جدیدی است که در کنار جشنواره Fortnite و Rocket Racing به Fortnite اضافه شده است. اپیک گیمز اعلام کرده است که این سه بازی اینجا هستند و در آینده نیز به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار حالت Team Deathmatch برای بازی Valorant

تحریریه مجله بازی یک گیمر