تبلیغات نیکول کیدمن بیشتری به یک AMC نزدیک شما ارائه می شود

AMC فاش کرد که مرحله دوم برای این سپرهای نمادین نیکول کیدمن قبل از شروع ویژگی ها وجود خواهد داشت. سه آگهی جدید 30 ثانیه‌ای با کم شدن چراغ‌ها پخش می‌شود و ما از اول مارس به جایی می‌رویم که پیش از آن هرگز نبوده‌ایم.

آدام آرون، مدیر عامل AMC، این کمپین را به عنوان بخشی از جنبشی برای ترغیب مخاطبان به سینما ستود. آرون در طی تماسی پس از نتایج سه ماهه (از طریق Deadline) افزود: “ماهیتی مذهبی به خود گرفت و بخشی از زیتگیست آمریکایی شد.” این آگهی در SNL جعل شد و Child's Play Chucky از آن برای یک آگهی تبلیغاتی استفاده کرد. حتی به یک لباس هالووین موفق و آسان تبدیل شده است.

“برای اولین بار در چهار سال، چند روز دیگر، ما یک پیش نمایش جدید را روی پرده منتشر می کنیم (و) وارد فاز دوم کمپین نیکول کیدمن می شویم. در سه سال گذشته، ما یک تبلیغ 60 ثانیه ای داشته باشید، همان تبلیغاتی که بارها و بارها قبل از شروع هر فیلم پخش می شود.”

آرون مشخص نکرد که مخاطبان چه نوع فیلم هایی را دریافت خواهند کرد، اما چهار آگهی تبلیغاتی فعلی به صورت چرخشی در سینماهای AMC نمایش داده می شوند.

او گفت: «وقتی برای تماشای فیلم می روید سه نفر پشت سر هم نخواهید داشت. اما در حین تماشای فیلم، سه نقطه مختلف نیکول را خواهید دید که به‌طور تصادفی در سینماهای ما قبل از نمایش ظاهر می‌شوند.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  منتظر بازی جدید بازی تاج و تخت باشید