اولین تریلر فصل سوم One-Punch Man Unleashes a Human Monster

طرفداران One-Punch Man از سال 2019 منتظر فصل سوم این انیمیشن پرطرفدار بودند و سرانجام اولین تریلر بازگشت آتی قهرمان فوق العاده از راه رسید. فصل 3 One-Punch Man که قرار است بعداً در سال 2024 منتشر شود، بر شروع کمان انجمن هیولاها متمرکز است، طولانی ترین خط داستانی مجموعه مانگایی که طی چندین سال منتشر شده است.

فصل 2 اولین بازی قهرمان شکارچی گارو را داشت، شخصیت مورد علاقه طرفداران که نقش مهمی در داستان انجمن هیولاها در کنار ده ها قهرمان رده بالا، هیولاهای به یاد ماندنی و خود مرد تک پانچ، سایتاما ایفا می کند. اگر با مانگا آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این رویارویی بین قهرمانان و هیولاها چقدر عظیم است، با پایان بزرگ این درگیری سطوحی از تخریب سیاره‌ها را ایجاد می‌کند.

خبر مهم دیگر در این تریلر تایید این است که JC Staff واقعاً فصل 3 را تولید خواهد کرد. این استودیو انیمیشن فصل 2 One-Punch Man را نیز بر عهده داشت، اما این موضوع به دلیل افت کیفیت قابل توجه نسبت به فصل اول به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. به میزبانی Madhouse. در سال 2015. تصویرگر یوسوکه موراتا در تولید دخالتی ندارد از فصل سوم نیز – او قبلاً روی دو فصل اول و در کنار خالق سریال One در مانگا کار کرده است – اما اولین تریلر امیدوارکننده به نظر می رسد زیرا مبارزه گارو با دشمنان خطرناک را برجسته می کند.

اگر می‌خواهید با نمایش همراه باشید، هر دو فصل One-Punch Man برای پخش در Hulu و Crunchyroll در دسترس هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Mario + Rabbids Sparks of Hope باعث شهرت یوبی سافت شد