برادران دافر می گویند Stranger Things “یک رویا” نبود



بله، Dungeons & Dragons بخشی از DNA Stranger Things است. اما سازندگان مت و راس دافر تأیید کردند که سریال نتفلیکس با فاش کردن این که تمام رویدادهایی که در حال رخ دادن هستند فقط بخشی از یک کمپین از تجربه فانتزی رومیزی است، پایان نخواهد یافت.

مترو از برادران درباره این تئوری طرفداران پرسید که هاوکینز، ایندیانا در واقع پورتالی برای نمایش Upside Down در شهر ندارد – مانند آنچه در پایان Stranger Things: Season 4 اتفاق افتاد. در عوض، همه چیز به سادگی توسط تخیل در یک تصویر ساخته شد. بازی Dungeons & Dragons. برای این کار، برادران دافر بلافاصله این مفهوم را رد کردند.

راس دافر گفت: «این شبیه این است که «همه اینها یک رویا است». “نه، من به شما اطمینان می دهم که ما قرار نیست سریال را اینگونه به پایان برسانیم. ما مدتی است که می دانیم به کجا می رویم. و با آن احساس راحتی می کنیم؛ امیدوارم که همه را راضی کند. خواهیم دید.” “.

از برادران دافر در هنگام حضور در اولین نمایش پیش درآمد Stranger Things به نام The First Shadow در مورد این سریال سؤال شد. محصول لندن در سال 1959 اتفاق می‌افتد و داستان یک هنری کریل جوان را دنبال می‌کند که در نهایت در سریال نتفلیکس به Vecna ​​تبدیل می‌شود. حتی ممکن است سرنخ هایی از Stranger Things: Season 5 در اطراف اتاق پنهان شده باشد.

هنوز پنجره ای برای انتشار فصل آخر سریال وجود ندارد. با این حال، اوایل امسال، نویسندگان Stranger Things فصل 5 را اینگونه توصیف کردند: “اگر فصل های 1 و 4 بچه دار می شدند. و سپس به آن نوزاد استروئید تزریق می شد.” برای اطلاعات بیشتر، بررسی فصل چهارم Stranger Things GameSpot را بررسی کنید.

بخوانید  نقد سریال True Detective: Night Country | فصل چهارم، قسمت سوم

تحریریه مجله بازی یک گیمر