مارول جاناتان میجرز را پس از اینکه متهم به حمله و آزار و اذیت شناخته شد، کنار گذاشت



هیئت منصفه در نیویورک، جاناتان میجرز، بازیگر را به دلیل آزار و اذیت در جریان اختلاف خانگی با دوست دختر سابقش گریس جباری مجرم تشخیص داد. روز دوشنبه، میجرز در یک مورد حمله بی‌احتیاطی درجه سوم و یک اتهام غیر کیفری آزار و اذیت به عنوان تخلف مجرم شناخته شد. بر اساس گزارشی که منتشر شد، پس از این حکم، استودیو مارول، میجرز را از نقش فعلی خود به عنوان کانگ حذف کرد تنوع.

این بازیگر از اتهام دیگری به عنوان ضرب و جرح و یک مورد آزار و اذیت تشدید تبرئه شد. حکم مجرمیت او برای 6 فوریه 2024 برنامه ریزی شده است. این اتهامات ناشی از دستگیری او در ماه مارس است که منجر به اخراج میجرز از تولیدات، تبلیغات و آژانسش شد.

هیئت منصفه پس از پایان بحث و گفتگو در مجموع حدود چهار ساعت و نیم قبل از صدور رأی، روز پنجشنبه شروع به بحث کرد.

CNN گزارش داد که در خلال بحث های پایانی هفته گذشته، دادستان ها گفتند که سرگردها “در استفاده از خشونت فیزیکی” علیه جباری در جریان درگیری مارس تردید نکردند. وکیل ماژور در سخنرانی پایانی خود بر بی گناهی موکلش تاکید کرد و اتهامات وارده به او را “کاذب” خواند و به این معنی اشاره کرد که جباری اولین کسی بود که ضربه زد.

میجرز در طول دادگاه شهادت نداد، اما او برای قرائت حکم در دادگاه نیویورک حضور داشت.

وکلای جباری در بیانیه ای اعلام کردند: “ما از اجرای عدالت در حکم مجرمیت امروز خرسندیم. خانم جباری علناً و صادقانه شهادت داد، هرچند که زنده کردن این وقایع آسیب زا در جایگاه شاهد بدیهی است دردناک بود.” ما از هیئت منصفه و قاضی به خاطر توجه و شکیبایی آنها و از دفتر دادستان منطقه منهتن برای کار سخت و حمایت آنها سپاسگزاریم.»

بخوانید  فقط برای امروز صدها مجسمه و مجسمه جنگ ستارگان با کیفیت بالا را ذخیره کنید

Majors ساخته شد تا بد بزرگ بعدی مارول استودیوز در فاز بعدی فیلم باشد، اما طبق گزارش ها، یک طرح جایگزین برای ماه ها پس از دستگیری او در حال چرخش بوده است. دیزنی همچنین فیلم Magazine Dreams را که قرار بود در فصل تعطیلات از برنامه اکران خود خارج شود، کنار گذاشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر