آمازون و گیم‌شاپ قراردادی را برای اقتباس‌های Warhammer 40000 نهایی کردند



آمازون و Games Workshop همکاری خود را برای زنده کردن دنیای Warhammer 40,000 در صفحه بزرگ و کوچک تقویت کردند. این اعلامیه پس از یک فرآیند مذاکره یک ساله، که با توافق اصولی آغاز شده و اکنون به توافق جامع ختم شده است، منتشر شده است. کارگاه بازی روز دوشنبه.

در دسامبر 2022، Games Workshop همکاری خود را با استودیوی آمازون اعلام کرد، با هنرپیشه هنری کاویل به عنوان نیروی محرکه اقتباس از جنگ علمی تخیلی مینیاتوری در فیلم ها و سریال های تلویزیونی. کاویل، یک علاقه‌مند به Warhammer 40K و طرفدار سرسخت، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی مشارکت خواهد داشت و احتمالاً در پروژه‌های آینده حضور خواهد داشت. یک «گروه نخبه» از نویسندگان گرد هم می آیند تا نمایش ها و فیلم ها را بسازند.

با این حال، طرفدارانی که مشتاق دیدن Warhammer در Prime Video هستند باید صبور باشند، زیرا Games Workshop در اطلاعیه خود می نویسد که “Games Workshop و Amazon به مدت 12 ماه با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا به توافق برسند.” [on] دستورالعمل های خلاقانه برای فیلم ها و سریال های تلویزیونی که توسط آمازون توسعه می یابد. این معامله تنها زمانی نهایی می شود که دستورالعمل های خلاقانه به طور متقابل بین Games Workshop و Amazon توافق شود. در زمان مناسب اطلاعیه جدیدی اعلام خواهد شد. »

در اطلاعیه دیگری به طور مستقیم به جامعه خود، Games Workshop بیشتر تاکید می کند که “تولید تلویزیون و فیلم یک کار بزرگ است. غیرمعمول نیست که پروژه ها دو تا سه سال از آن نقطه به نمایش درآیند. با این حال همه چیز اکنون به خوبی پیش می رود، و مطمئن باشید که ما به شما ارائه خواهیم کرد. تمام آخرین به روز رسانی ها و تکه های جالب در اسرع وقت.”

بخوانید  تعداد بازیکنان Street Fighter 6 از مرز یک میلیون نفر گذشت

تحریریه مجله بازی یک گیمر