دلجویی ندررلم از بازیکن‌های مورتال کامبت ۱


شرکت برادران وارنر دو فیتالیتی رایگان را در اختیار طرفداران ناراضی از فیتالیتی هالووین بازی Mortal Kombat 1 قرار می‌دهد.

اظهار نارضایتی طرفدارهای بازی Mortal Kombat 1 از فیتالیتی هالووین پولی بازی Mortal Kombat 1 باعث واکنش شرکت برادران وارنر شده است و اکنون کاربران ناراضی که این فیتالیتی را تهیه کردند، دو فیتلیتی رایگان دریافت خواهند کرد. در ماه اکتبر یک فیتالیتی پولی برای مورتال کامبت ۱ عرضه شده بود که گیمرها برای خریداری آن به ۱۲۰۰ درگون کریستال (Dragon Crystal) یا تقریبا ۱۰ دلار پول واقعی نیاز داشتند.

اکنون این ناشر از بازخورد طرفداران قدردانی کرده است و برای جبران مافات، ۲ فیتالیتی روز شکرگزاری و زمستان را به‌شکل رایگان در اختیار همه خریدارهای فیتالیتی هالووین قرار می‌دهد. این دو فیتالیتی بخشی از باندل فیتالیتی فصلی خواهند بود که از هفته آینده به فروش می‌رسند؛ هرچند قیمت این باندل هنوز مشخص نیست.

اوضاع مورتال کامبت ۱ فعلا چندان جالب نیست؛ چرا که این بازی با وجود فروش به قیمت کامل، دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیادی است. البته بعید است که شرکت برادران وارنر موضع خود را تغییر دهد. آن‌ها اخیرا اعلام کردند که می‌خواهند تمرکز بیشتری روی بازی‌های لایو سرویس داشته باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مقایسه دوربین گلکسی اس 23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس