مقایسه دوربین گلکسی اس 23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس

باید در نظر داشته باشیم که پرچمدار تمام عیار سامسونگ در حال حاضر در ابتدای عرضه است. اگر ماه ها از عرضه آیفون 14 پرو مکس می گذرد. بنابراین هنوز هم می توان از طریق به روز رسانی های نرم افزاری، عملکرد دوربین را بهبود بخشید.

در نبرد بین Galaxy S23 Ultra و iPhone 14 Pro Max، انتخاب یک مدل به عنوان برنده نهایی غیرممکن است. به عنوان مثال در عکاسی یا فیلمبرداری در نور کم نماینده اپل برتری خود را ثابت می کند در حالی که گلکسی اس 23 اولترا در عکاسی سلفی و خود بزرگنمایی بیشتر خود را نشان می دهد و موفق می شود از رقیب خود پیشی بگیرد.

در ویدئویی که با وضوح 4K30 در تاریکی ضبط کردیم، دوباره شاهد بهبود عملکرد S23 Ultra نسبت به نسل قبلی هستیم. با این تفاوت که امروز در تاریکی شاهد رقابت تنگاتنگ گلکسی و آیفون هستیم. همانطور که می بینید، جزئیات ویدیوی S23 Ultra کمی بهتر است.

نتیجه

عکاسی در نور ایده آل نیز نتایج متفاوتی دارد. گاهی نماینده مردم کوپرتینو و گاهی نماینده کره ای ها عکسی با کیفیت بهتر ثبت می کنند؛ بنابراین حتی در این بخش نیز نمی توان برنده قطعی را مشخص کرد.

گلکسی اس 23 اولترا نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های زیادی داشته است و اکنون عملکرد بهتری را در کل ارائه می دهد. البته وجود تعدادی باگ نرم افزاری در الگوریتم پردازش تصویر منجر به کیفیت پایین تر عکس های خروجی در برخی سناریوها می شود.

بخوانید  Call Of Duty HQ App Buries MW2 In The Latest Game Update