انتشار تریلر گیم پلی جدید Resident Evil 4 Remake با تاکید بر ویژگی های مدرن کار

از طرفی باید گفت که چاقوی رزمی لیان کاربردهای زیادی دارد. با این حال، کاربران در استفاده از آن محدود خواهند بود. در نسخه اصلی، قهرمان بازی می توانست آزادانه از این سلاح غوغا به صورت نامحدود استفاده کند. این دو همچنین اشاره کردند که چگونه می‌خواهند جنبه‌های ترسناک بازی اصلی را تقویت کنند. حال و هوای کلی نسخه بازسازی شده بسیار تیره تر از نسخه قدیمی خواهد بود. نکته ای که در تریلرهای منتشر شده از این اثر به راحتی قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

بازی Resident Evil 4 Remake 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای کنسول ها پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اساین بازی برای پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. کپکام هفته گذشته نیز اعلام کرد که توسعه نسخه واقعیت مجازی این بازی را برای هدست پلی استیشن VR2 آغاز کرده است. این نسخه به عنوان یک بسته الحاقی رایگان در دسترس خواهد بود. در نهایت باید گفت که هفته گذشته در جریان آخرین قسمت از State of Play سونی، حضور حالت Mercenaries در نسخه بازسازی شده این بازی قطعی شد. کپکام همچنین اعلام کرد که قصد دارد یک نسخه ی نمایشی برای بازی جدید RE4 منتشر کند.

به تازگی گیم اینفورمر ویدیو جدیدی از بازی Resident Evil 4 Remake منتشر کرده است که در آن شاهد صحبت دو نفر از سازندگان این اثر از مکانیک مدرن شده این بازی هستیم.

مجله گیم اینفورمر به عنوان جدیدترین خبر از دنیای بازی، ویدیوی جدید بازی Resident Evil 4 Remake را در کانال رسمی یوتیوب خود برای علاقه مندان به این مجموعه منتشر کرده است. در ویدئوی مورد بحث، دو کارگر این بازی به نام کازونوری کادویی و یاسوهیرو آمپو آنها نحوه به روز رسانی مکانیک آن را توضیح می دهند. مکانیک های مورد انتظار مانند افزایش عملکرد چاقو در مبارزه و مخفی کاری. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

بخوانید  سیاه چال های Diablo 4 به لطف بازخورد بتا کمتر تکراری و خسته کننده می شوند

در این ویدئو تقریبا 8 دقیقه ای، دو نفری که نامشان را در پاراگراف قبل ذکر کردیم، توضیح می دهند که چگونه بازسازی Resident Evil 4 با حفظ مکانیک های رزمی نسخه اصلی منتشر شده در سال 2005، به دنبال ارائه گزینه های بیشتری به کاربران است. برای مقابله با موقعیت های کاری حرکات و حملات جدید شخصیت اصلی بازی با چاقو و پرتاب کننده به همین دلیل است.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر