آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟
آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟
بلیزارد مینویسد: «راهاندازی تنها اولین گام در سفر متعادلسازی کلاس ما است و میتوانید منتظر بهروزرسانیهای بیشتری باشید که در این ستون از Diablo IV تکرار میشوند.
بلیزارد می نویسد که هدف از تغییرات کلاس این است که مهارت ها را قوی و قوی کند در حالی که همچنان جالب و «تعاملی از نظر آیتم ها و احساس رزمی» است. بلیزارد با بازیکنان موافق بود که برخی از مهارتها بیش از حد قدرتمند به نظر میرسند، بنابراین آنها تصمیم گرفتند تغییراتی ایجاد کنند.
بلیزارد مینویسد که بهجای بسیاری از سیاهچالها که بازیکنان را مجبور میکنند از راهروها عبور کنند تا به یک اتاق کناری برسند، یک هدف را فعال کنند و همان مسیر را به مسیر بحرانی برگردانند، بلیزارد مینویسد که اکنون بسیاری از اهداف در امتداد مسیرهای اصلی سیاهچال قرار گرفتهاند. برخی از اهداف، بازیکنان را ملزم به تعامل با اشیاء مختلف یا انتقال یک شی به یک مکان خاص می کرد. همه این نوع تعاملات در حال حاضر افزایش یافته است، به طوری که بازیکنان اکنون در هنگام حمل آیتم های هدف سریعتر حرکت می کنند و زمان کمتری برای فعال کردن اهداف نیاز است. علاوه بر این، هدف “کشتن همه اوباش” اکنون باعث می شود که آخرین اوباش باقیمانده به جستجوی بازیکنان بپردازند، که به طور قابل توجهی زمان پاکسازی سیاه چال را بهبود می بخشد. در حال حاضر احتمال وقوع رویدادها در سیاهچالها نیز بسیار بیشتر است و بلیزارد شانس رویداد را از 10% در نسخه بتا به 60% در نسخه کامل افزایش میدهد.
بلیزارد نوشت: “در حالی که سیاه چال های ما اهداف مختلفی را برای تکمیل ارائه می دهند، بازخورد بازیکنان نشان می دهد که تکمیل هر هدف خسته کننده است.” “ما امیدواریم که ارائه پاداشها، مانند افزایش تحرک در حین حمل اقلام عینی خاص، تجربه تکمیل هدف را ساده و متفاوت کند. این تنظیم فقط یک نقطه شروع است و ما قصد داریم این فلسفه را در بهروزرسانیهای آینده به کلیدها تعمیم دهیم. “
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.