سیاه چال های Diablo 4 به لطف بازخورد بتا کمتر تکراری و خسته کننده می شوند

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

بلیزارد می‌نویسد: «راه‌اندازی تنها اولین گام در سفر متعادل‌سازی کلاس ما است و می‌توانید منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری باشید که در این ستون از Diablo IV تکرار می‌شوند.

بلیزارد می نویسد که هدف از تغییرات کلاس این است که مهارت ها را قوی و قوی کند در حالی که همچنان جالب و «تعاملی از نظر آیتم ها و احساس رزمی» است. بلیزارد با بازیکنان موافق بود که برخی از مهارت‌ها بیش از حد قدرتمند به نظر می‌رسند، بنابراین آنها تصمیم گرفتند تغییراتی ایجاد کنند.

بلیزارد می‌نویسد که به‌جای بسیاری از سیاه‌چال‌ها که بازیکنان را مجبور می‌کنند از راهروها عبور کنند تا به یک اتاق کناری برسند، یک هدف را فعال کنند و همان مسیر را به مسیر بحرانی برگردانند، بلیزارد می‌نویسد که اکنون بسیاری از اهداف در امتداد مسیرهای اصلی سیاه‌چال قرار گرفته‌اند. برخی از اهداف، بازیکنان را ملزم به تعامل با اشیاء مختلف یا انتقال یک شی به یک مکان خاص می کرد. همه این نوع تعاملات در حال حاضر افزایش یافته است، به طوری که بازیکنان اکنون در هنگام حمل آیتم های هدف سریعتر حرکت می کنند و زمان کمتری برای فعال کردن اهداف نیاز است. علاوه بر این، هدف “کشتن همه اوباش” اکنون باعث می شود که آخرین اوباش باقیمانده به جستجوی بازیکنان بپردازند، که به طور قابل توجهی زمان پاکسازی سیاه چال را بهبود می بخشد. در حال حاضر احتمال وقوع رویدادها در سیاهچال‌ها نیز بسیار بیشتر است و بلیزارد شانس رویداد را از 10% در نسخه بتا به 60% در نسخه کامل افزایش می‌دهد.

بلیزارد نوشت: “در حالی که سیاه چال های ما اهداف مختلفی را برای تکمیل ارائه می دهند، بازخورد بازیکنان نشان می دهد که تکمیل هر هدف خسته کننده است.” “ما امیدواریم که ارائه پاداش‌ها، مانند افزایش تحرک در حین حمل اقلام عینی خاص، تجربه تکمیل هدف را ساده و متفاوت کند. این تنظیم فقط یک نقطه شروع است و ما قصد داریم این فلسفه را در به‌روزرسانی‌های آینده به کلیدها تعمیم دهیم. “

بخوانید  نیم نگاه رومیزی بازی آمیرزا | کل‌کل حدس کلمه با آموزش

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اندازه:

در یک جدید پست وبلاگبلیزارد در حال غواصی در تغییرات عمده ای است که تیم بر اساس بازخوردهای بتای باز رکوردشکنی بازی اجرا می کند. یکی از رایج ترین شکایات، بلیزارد اشاره می کند، این بود که چگونه سیاه چال های Diablo IV به عقب نشینی مکرر برای تکمیل اهداف نیاز داشتند. و همچنین شباهت در چیدمان بسیاری از سیاه چال ها.

هر کلاس به یک روش تنظیم شده است. کاهش مهارت های Druid ultimate کاهش یافته است و آسیب وارد شده به همراهان آنها افزایش یافته است، در حالی که بسیاری از مهارت های Rogue پاداش های خود را افزایش داده اند. جادوگر همچنین تغییراتی را مشاهده کرده است، مانند کاهش آسیب برای Chain Lightning و فایروال‌ها که اکنون در هنگام استفاده از پاداش افسون خود بیشتر در زیر دشمنان ظاهر می‌شوند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

تغییرات عمده طبقاتی نیز در نتیجه بازخوردها رخ می دهد. بازیکنان بتا شکایت داشتند که Barbarian در سطوح اولیه احساس ضعف می‌کرد، در حالی که Necromancer و عواملش احساس می‌کردند که تحت فشار هستند. بلیزارد موافق است. در بازی کامل، بازی Barbarian دارای 10 درصد کاهش آسیب ثابت است و علاقه‌مندان به مهارت‌هایی مانند Whirlwind و Double Swing باید کلاس را برای بازی لذت‌بخش‌تر کنند. از سوی دیگر، Necromancer ها مینیون های خود را تنزل داده اند و مینیون های احضار شده اکنون بیشتر می میرند. آسیب وارد شده توسط Corpse Explosion کاهش یافته است و روشنایی مینیون های اسکلتی (که طرفداران از تناسب آن با لحن تاریک بازی شکایت داشتند) نیز کاهش یافته است.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

بخوانید  توسعه دهنده Until Dawn برخی از نیروهای خود را آزاد می کند

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاه چال های Diablo IV تغییرات بزرگی را در نسخه نهایی بازی تجربه خواهند کرد تا به لطف بازخورد بازیکنان، کمتر خسته کننده و تکرار شوند.

دیگر پیشرفت‌هایی که از نسخه بتا به دست می‌آیند شامل ارتقاء به خزانه‌ها است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که رویدادها را شامل شوند و اکنون همیشه پس از اتمام به یک صندوق پاداش می‌دهند، و همچنین یک فونت بدون سریف که در توضیحات اشیاء وجود دارد با فونت سریف جدید جایگزین می‌شود. . بازیکنان به سرعت با کشتن تعداد زیادی از نخبگان در شروع یک سیاه‌چال، راه عالی برای بالا رفتن سریع پیدا کردند، سپس سیاهچال را مجدداً تنظیم کردند تا دوباره شروع شود، و به نظر می‌رسد بلیزارد طرفدار روش فرز خاصی نیست. بلیزارد اشاره می‌کند که قابلیت تنظیم مجدد سیاهچال‌ها اکنون غیرفعال شده است، که احتمالاً به این معنی است که بازیکنان باید قبل از اینکه بتوانند دوباره آن را امتحان کنند، یک سیاهچال را تکمیل کنند. برای مشاهده لیست کامل تغییرات حتما وبلاگ را بخوانید.

در حال پخش: دیابلو IV | داخل تریلر گیم پلی بازی Endgame

تحریریه مجله بازی یک گیمر