دانلود PUBG Mobile آپدیت بازی اکشن-بقا پابجی موبایل برای اندروید | 1gamer

واحد پول یا اسکناس مجله خبری یک گیمر موبایل یوسی نام دارد که برای ارتقای سطح بازی خود در بخش های مختلف به این اسکناس نیاز دارید . بازیکنان در این سیزن امکانات و قابلیت های جدید و مهیجی را شاهد هستند. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید و به دنبال تجربه بازی‌های مشابه آن هستید، برای شما پیشنهاداتی داریم. از شباهت‌های بارز این دو بازی به هم، تعداد بازیکنان در محیط بازی‌است. در هر دو بازی به جز شما، 99 بازیکن دیگر در زمین بازی حضور دارند که شما باید از سد همه آنها بگذرید تا پیروز شوید. همچین می توانید برای خرید یوسی فوری پابجی از طریق همین صفحه بر روی خرید فوری کلیک کرده و از تجربه شارژ فوری اکانت خود لذت ببرید.

پابجی موبایل روی گوشی من اجرا نمی شود، مشکل از چیست؟

بازی‌های بتل رویال طوری تنظیم می‌شوند که همه بازیکنان با هم رقابت رودررو داشته باشند. حالا که صحبت از پیشروی در بازی شد، باید بگوییم که پابجی دست شما را برای پیشروی در بازی باز می‌گذارد و در واقع استراتژی‌های متفاوتی را برای موفقیت می‌توان انتخاب کرد که هر یک خوبی‌ها و بدی‌های خود را دارند. قرار گرفتن در بطن درگیری‌ها و تلاش برای گلاویز شدن با بازیکن‌های دیگر می‌تواند منجر به کشته شدن شما شود، اما اگر زنده بمانید می‌توانید دیگران را لوت کنید و به این ترتیب ابزار و تجهیزات بهتری برای برنده شدن در بازی خواهید داشت. تمام این سناریوهای مختلف باعث شده تا پابجی یک بازی بسیار پویا باشد که هر دست آن می‌تواند چیزهای جدیدی برای ارائه به شما در چنته داشته باشد.

بخوانید  مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

دیدگاه کاربران

پابجی نسخه مخصوص pc را نیز داراست اما به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به pc گرافیک آن نیز کمتر است اما فراموش نکنیم که این بازی نسبت به دیگر بازی های موبایل گزافیک بالایی دارد. شما در PUBG Mobile میتوانید شخصی سازی های متنوع و بی نظیری داشته باشید. از جمله میتوان به شخصی سازی انواع اسلحه، لباس، اسکین و … اشاره کرد. هم چنبن طراحی کرکتر ها، اسلحه ها، ماشین ها و خانه ها تاثیر به سزایی در گیرایی این بازی داشته است. بین بازی‌های اکشن با تم جنگ، بازی pubg یکی از گزینه‌های ناب و دوست‌داشتنی است که می‌توانید از آن لذت ببرید. متاسفانه طبق دستور قضایی، ما در بازار موظف بودیم بازی پابجی اندرویدرا حذف کنیم و امکان ارائه آن را نداریم، امیدواریم عذر ما را درک کرده و به‌جای آن، از اطلاعاتی که در این متن برایتان نوشته‌ایم، استفاده کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

بازی پابجی یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین گیم‌ها با تم بتل رویال است که سال به سال کاربران زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند. تنظیمات این گیم بسیار گسترده است و اگر بخواهید به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید باید بتوانید بهترین تنظیمات پابجی را بشناسید. در اینجا ۰ تا ۱۰۰ تنظیمات به‌خصوص مهم‌ترین بخش آن که sensitivity هست را برای شما توضیح خواهیم داد تا یکبار برای همیشه بهترین تنظیمات پابجی موبایل را اعمال کنید. بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر یکی از قدیمیترین و معروفترین بازی های سبک بتل رویال است و طرفداران بی شماری در جهان دارد و در ایران هم بازیکن های فعال زیادی دارد. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی PUGB رایگان نبودن آن برای کامپیوتر است, ولی نسخه موبایل این بازی رایگان بوده و به تازگی به کمک شبیه ساز Gameloop قابل اجرا در کامپیوتر هم می باشد. ایران موجو با سابقه‌ترین فروشگاه آنلاین ایرانی در زمینه خرید واحدهای پولی بازی‌های آنلاین از جمله جم فری فایر، سی پی کالاف، یوسی پابجی، جم کلش آو کلنز و بسیاری از واحدهای دیگر است.

  • گان پلی بازی نیز همان طور که انتظار دارید واقعا باکیفیت است و استفاده از تمام اسلحه‌های بازی در موقعیت مناسب، می‌تواند کاربردی باشد.
  • اولین مسئله‌ای که معمولاً بازیکن‌های تازه‌وارد را دچار مشکل می‌کند، بی‌حرکت ماندن و ساکن ماندن در بازی پابجی است.
  • در مرحله اجرا دقت شود که اگر بازی پابجی موبایل با Play store دانلود شده باشد سرعت بهتر و مناسب‌تری خواهد داشت.
  • برای اینکار کافی است پس از اجرای بازی به بخش تنظیمات رفته و در بخش Link Account برروی شبکه اجتماعی موردنظر خود کلیک کرده و مراحل اتصال را تا انتها رفته تا بازی شما در آن شبکه اجتماعی ذخیره گردد.
  • امکان استفاده از گردونه شانس رایگان نیست و گیمرها حتما برای به دست آوردن تجهیزات جنگی از طریق گردونه شانس، به خرید یوسی نیاز دارند.
بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer
خرید از سامسونگ,ایفون یا هر مدل گوشی دیگری از طریق فروشگاه ما ممکن است. استفاده از اطلاعات اکانت فروشگاه اینترنتی پابجی سل با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه اینفینیتی و سایت پابجی سل می‌باشد. یوسی پابجی در این بازی حرفه ای موبایل به عنوان دلار این بازی شناخته شده است.

تکنیک عکاسی از ماه در شب برای ثبت تصاویری خاص توسط گوشی اندرویدی

تحریریه مجله بازی یک گیمر