خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer

این بازی روی اکثر گوشی‌های متوسطی که اندروید ۵.۱ به بالا دارند و رم آن‌ها حداقل ۲ گیگ است، اجرا می‌شود؛ اما برای اجرای بدون لگ و راحت بازی باید گوشی قوی داشته باشید. همینطور از شما دسترسی به حافظه برای ذخیره و همچنین میکروفون برای چت صوتی را می‌خواهد. این بازی در سال­های اخیر در میان کاربران موبایل محبوبیت بالایی پیدا کرده است. از مهم­ترین دلایلی که سبب شده جذابیت این بازی به طور روزافزون افزایش پیدا کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بعد از آن کارشناسان پشتیبانی همراه شما خواهند بود و در صورت بروز مشکل، در کمترین زمان ممکن، راهنمایی‌­های لازم را به شما ارائه می­‌دهند و مشکلات شما را بر طرف می‌کنند.
  • نسخه۱.۰.۳۷آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۱۰/۲۴تعداد دانلود۱۰ میلیونامتیاز۴.۸تعداد نظرات۵۳۳,۵۵۰حجم۶۱ مگابایتنوع بازی اندرویدی دسته‌بندی اکشن سازنده Activision Publishing, Inc.
  • چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید.
  • در فری فایر هم مانند کالاف شما از بین 8 کارکتر بازی می‌توانید انتخاب کنید و برای ارتقاء شخصیت‌ها و خرید تجهیزات مختلف باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.
  • نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما چه ترفند هایی را به سایر گیمرها پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است که با انتخاب Ranked می­توانید امتیاز بیشتری دریافت کنید. زمانی که شما تازه این بازی را شروع کرده­اید، این امکان وجود دارد که به راحتی در برابر رقیبان خود به پیروزی برسید. در واقع در مراحل ابتدایی بازی، رقیبان شما، ربات (بات) هستند و پیروزی بر آن­ها راحت است اما در ادامه روند بازی، شما با کاربران واقعی از سراسر دنیا به بازی خواهید پرداخت. به همین جهت فروشگاه تاپ جم شاپ برای سهولت در امر خرید آیتم های بازی های ویدیویی به میدان آمده؛ تا با محیا نمودن شرایطی مناسب، امکان خرید ارزان آیتم بازی های ویدیویی را فراهم نماید. آن دسته از کسانی که اکانتشون نوع اتصالشان غیر روش های بالا هست، مثلاً با گوگل پلی به بازی متصل هستند، حتما با پشتیبان سایت قبل خرید هماهنگی‌های لازم رو انجام دهند. توجه داشته باشید که برای شرکت در هیچ یک از این چالش‌ها لازم نیست اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

بخوانید  خرید یوسی خرید یوسی پابجی موبایل ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی | 1gamer

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل

در ادامه، باید بعد از مجله خبری یک گیمر به بازی، روی گزینه Login using Google Play کلیک کنید تا بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات و یا مراجعه به ایمیل، اقدام به ورود به حساب کالاف خود کنید. برای خرید سی پی بازی کالاف باید به سایت‌های فعال و مطمئن در این حوزه مراجعه کرد و سایت آی گیم نیز یکی از سایت‌های معتبر و دارای مجوز قانونی است که تمام مجوزهای لازم یک فروشگاه اینترنتی مانند ای‌نماد، ساماندهی و… یکی دیگر از دلایل قابل اعتماد بودن این سایت پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته است. همچنین igame قیمت‌‎ها را منصفانه اعلام می‌کند و سرمایه آن رضایت مشتری و مراجعه دوباره مشتری است.

کالاف دیوتی موبایل | Call Of Duty Mobile چیست؟

ماموریت‌هایی مثل این که «۲۰ نفر را با شاتگان بکشید» یا «در یک روز در ۵ مسابقه Deathmatch) شرکت کنید. طبیعی است که هر چقدر این آیتم ها خاص‌تر و ویژه‌تر باشند، امتیاز مورد نیاز برای دریافت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و تحریم ایران از سمت شرکت­های بازی سازی مطرج دنیا، امکان خرید مستقیم سی پی کالاف از شرکت سازنده این بازی وجود ندارد و این کار می­بایست از طریق وب سایت­های واسط انجام دهید.

سی پی­های خریداری شده بدون محدودیت زمانی می­باشند و شما هر زمانی که بخواهید، می­توانید از آن­ها استفاده نمایید. برای انجام برخی تغییرات در بازی نیز، نیاز به استفاده از سی پی خواهید داشت. به طور مثال برای تغییر نام و آواتار خود در بازی، نیاز به پرداخت سی پی خواهید داشت. شما هر ۳ روز یکبار و هر بار با پرداخت ۵۰۰ سی پی می توانید این کار را در پروفایل خود انجام دهید. هرچه زمان بیشتری بر روی این بازی بگذارید، XP بیشتری دریافت می­کنید و لول خود را سریع­تر بالا می­برید.

بخوانید  همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر