خرید یوسی خرید یوسی پابجی موبایل ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی | 1gamer

همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید به نقشه‌های جدیدی بروید و با ماموریت‌های جدیدی روبرو شوید. بازی پابجی نکته‌های بسیاری دارد و با دانستن این نکات به‌راحتی می‌توانید در نبردها پیروز شوید و به لول‌های بالاتر برسید. همچنین برای بازیکنان تازه‌وارد این نکته‌ها بسیار به آنها کمک می‌کند تا زودتر بتوانند به‌راحتی بازی کنند و از بازی لذت ببرند.

  • یوسی یا همان UC،یکی از اعتبار های درون برنامه ای در این بازی است.
  • مثلا از هر الگو اسکرین شات بگیرید یا در مقابل یک دیوار بایستید و شلیک کنید.
  • این بازی از همان اول، سبک بازی‌سازی خودش را در ژانر بتل رویال (یعنی بقا تا آخرین لحظه) طراحی کرد.

در مرحله اجرا دقت شود که اگر بازی پابجی موبایل با Play store دانلود شده باشد سرعت بهتر و مناسب‌تری خواهد داشت. ولی اگر بازی را از اینترنت دانلود کرده باشید براحتی نمی‌توانید همزمان هم بازی پابجی موبایل را Record کنید و هم Play کنید. بنابراین بهتر است ازPlay store بازی را دانلود کنید تا همزمان Record کنید. بسیاری از بازیکنان یوسی بازی پابجی موبایل را به نام دلار بازی پابجی می‌‌شناسند. یکی از مهمترین مزایای خرید از ارزانترین سایت خرید یوسی، امکان خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز مبارزه مانند پیشرفته‌ترین ماشین‌ها و سلاح‌ها برای شکست دادن رقبا در این بازی اکشن و هیجان‌انگیز است. در واقع با خرید یوسی دسترسی به تمام آیتم‌ها و امکانات بازی راحت خواهد بود.

دستورالعمل اجرا و نصب

یک مکان مخفی درسمت جنوب شرقی و در پشت آبشار مجله خبری یک گیمر وجوددارد که بسیاری از بازیکنان از آن بی اطلاع هستند. در قسمت‌تمرین، شما می‌توانید با تجهیزات مختلف آشنا شوید و تفاوت آن‌ها را بایکدیگر یادبگیرید. در بازی‌ پابجی اسلحه‌ها، استراتژی‌ها، معلومات نقشه ،کلاه‌ها و جفت شدن آن ها با جلیقه‌ها دارای اهمیت است.

بخوانید  بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

بهترین قفل برنامه ها برای گوشی اندروید(دانلود، نصب و روش استفاده)

در مود PAYLOAD اضافه شدن سلاح های سنگین باعث میشود که نبردها خشن تر شده و انفجارهای بیشتری را در بازی شاهد هستیم، شما میتوانید از راکت اندازها و نارنجک اندازهای مختلفی در بازی استفاده کنید. این حالت فقط به صورت تیمی و چهار نفره در دسترس است و ابعاد دیگری از پابجی را برایتان به نمایش میگذارد، تصور کنید نقشه های بزرگ پابجی به نفربر و هلیکوپتر مجهز شده و می توانید مانند نبردهای واقعی به دوستانتان کمک رسانی کنید. توجه داشته باشید که در هنگام بازی حتماً با هم‌تیمی‌های خود در ارتباط باشید و در کنار یکدیگر به‌صورت پوششی بازی کنید. ارتباط صوتی در این بازی‌ها بسیار کاربرد دارد و به‌راحتی می‌توانید حریف‌هایتان را از بین ببرید.

علاوه بر نصب نشدن این بازی بر روی برخی گوشی‎ها، از نظر کاربران، پابجی مشکلات دیگری نظیر اعتیاد به بازی، افت تحصیلی، برهم زدن ساعت خواب و… نیز به وجود آورده است. عده‌ای شکایت کرده‌اند که pubg new state وقت‌گیر است و ایجاد تاخیر آزار دهنده در برخی از قسمت‎های بازی عصاب خوردکن است. عدم توانی در انتخاب هم تیمی‎ها برای عده‌ای ایجاد مشکل کرده است و برای برخی دیگر مدت زمان طولانی انتظار قبل از بازی عذاب اور بوده است. این موارد و مواردی دیگر نمونه‎ای از شکایات بازیکنندگان pubg new state بوده که در ادامه ما در این مقاله به بخش مشکلات و راه حل باز کردن بازی pubg خواهیم پرداخت . با وجودی که بازی پابجی بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است تعدادی از کسانی که می‎خواهند این بازی را تجربه کنند اعلام کرده‌اند که بالا نیامدن بازی پابجی موبایل برایشان ایجاد مشکل کرده است. ؟ و چگونه مشکلات بازی پابجی را حل کنیم؟ اندکی صبر داشته باشید و به خواندن ادامه مطلب بپردازید.

بخوانید  معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر