بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

پابجی موبایل یک بازی رویال نبرد بسیار پرطرفدار است که در آن با ۱۰۰ بازیکن دیگر روی نقشه در حال مبارزه هستید تا آخرین فردی باشید که زنده مانده است. به معنای واقعی کلمه باید غارت کنید و راه خود را با مبارزه ادامه دهید. برای ورود به این بازی پر هیجان از بارگیری این بازی شروع می شود.

  • Tencent به تازگی اعلام کرده است که تعداد دفعات دانلود بازی PUGB Mobile در سراسر جهان از مرز 1 میلیارد نفر را رد کرده است.
  • حال فایل نصبی و فایل دیتای بازی پابجی موبایل را باید دانلود کنید.
  • در اصل این گزینه یعنی کمک به هدف و انتظار می‌رود که واقعاً هم در نشانه گیری کمک کند، اما در برخی مواقع این گزینه اختلال ایجاد می‌کند.
  • همچنین اخبار حاکی از این است که شخصیت جدیدی نیر به نام jedi به بازی اضافه شده است اما هنور درباره ی مشخصات آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد.
  • Pubg ، پابجی یکی از پر طرفدار ترین بازی هایی است که با گوشی تلفن همراه بازی می شود.
  • در نسخه های کامپیوترهای شخصی و کنسولی بازی، به دلیل اینکه نقشه بازی بسیار بزرگ است، خیلی از کاربران سعی میکنند از مکانیک های استتار و اختفا استفاده کنند و به راحتی توسط یک اسنایپر کشته می شوی، اما در گوشی های موبایل به دلیل کنترل سخت سلاح ها کمتر شاهد این مسائل هستیم.

به سمت هدف چند بار شلیک کنید، اگر بیشتر گلوله‌ها بالای سر هدف بود، باید حساسیت را افزایش دهید و اگر پایین تر بود، آن را کاهش دهید. این عمل را چندین بار تکرار کنید تا دقیقاً نزدیک‌ترین بخش‌ها به هدف را شلیک کنید. ۳- پابجی موبایل را از فروشگاه Gameloop پیدا کرده و سپس اقدام به نصب این بازی کنید، منتظر باشید که دانلود بازی به اتمام برسد. علاوه بر مواردی که گفته شد، ایران موجو جم کلش او کلنز، پوینت فیفا موبایل، توکن تاپ الون، جم OSM، موجو لیتل امپایر، جم لردز موبایل، جواهر کینگدام هارتس، جم کستل کراش و جم بوم بچ را نیز ارائه می‌دهد که برای موفقیت و پیشرفت در هرکدام از این بازی‌ها ضروری هستند. گیمرهای عزیز می‌توانند با تکیه بر فروشگاه ایران موجو، بهترین تجربه بازی را برای خود رقم بزنند.

بخوانید  قیمت و خرید دستگاه دستمال کاغذی | ایران دستمال کاغذی

هر گونه سوال درباره خرید uc پابجی را با پشتیبان تلگرام مطرح نمایید.

در پابجی موبایل به غیر از مود کلاسیک ۱۰۰ نفره بتل رویال، شاهد مودهای دیگری از جمله مود ۴ به ۴ آرنا نیز هستیم که هر یک از این مودها جذابیت خاص خود را دارند. شما در بازی پابجی موبایل به همراه 99 بازیکن دیگر درون یک هواپیما نشسته اید و در حال انتقال به یک جزیره هستید؛ زمانی که هواپیما به بالای جزیره میرسد شما باید از هواپیما بیرون بپرید و در نقطه ای از آن فرود بیایید. اولین هدف شما در پابجی این است که زنده بمانید و در مرحله بعد حذف سایر بازیکنان تا رسیدن به پیروزی است؛ پس سلاح و تجهیزات موردنیازتان را بیابید و در ناحیه امن بازی که هر لحظه در حال کوچکتر شدن است باقی بمانید.

دانلود بازی پابجی

در واقع، مجله خبری یک گیمر جوخه‌ای متشکل از خود و دوستان‌تان تشکیل دهید و در قالب این گروه ۴ نفره به جنگ گروه‌های ۴ نفره دیگر بروید. در این مواقع، داشتن ارتباط با هم‌تیمی‌ها یکی از ارکان اصلی موفقیت به حساب می‌آید. این ارتباط تیمی می‌تواند سطح موفقیت شما را مشخص کند و در واقع اگر به هماهنگی تیمی خوبی برسید، بدون شک می‌توانید در پابجی نیز موفق‌تر ظاهر شوید. سلام دوست عزیز؛ طبیعی است و پس از اجرا نیاز به دانلود برخی موارد وجود دارد. برای خارج کردن فایل دیتا از حالت فشرده، میتوانید از برنامه RAR استفاده کنید.

دلیل فیلتر و حذف شدن بازی پابجی موبایل (PUBG MOBILE) در ایران چیست؟

از جمله یک پک کامل لباس طلایی که اگر رنک خود را ارتقا دهید میتوانید یک ماسک ویژه نیز به صورت رایگان دریافت کنید. EMOTES ها و جوایز جدید هم از جمله تغییراتی هستند که شما در این سیزن خواهید دید. همچنین اخبار حاکی از این است که شخصیت جدیدی نیر به نام jedi به بازی اضافه شده است اما هنور درباره ی مشخصات آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد. شما طرفداران بازی PUBG Mobile هم اکنون میتوانید برای دریافت فصل ۱۷ پابجی اقدام کنید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر