در مصاحبه اخیر سه ماهه دوم سال 2023 با سرمایه گذاران، نتفلیکس “موفقیت” ابتکار اشتراک حساب پولی خود را اعلام کرد که اکنون به بیش از 100 کشور گسترش یافته است و بیش از 80 درصد از درآمد آن را تشکیل می دهد. این سرکوب که در 23 می در ایالات متحده و در اوایل فوریه در چندین کشور دیگر آغاز شد، هدف قرار دادن کاربرانی بود که رمزهای عبور نتفلیکس خود را به اشتراک گذاشته بودند. علیرغم نگرانیها، این شرکت در سهماهه دوم 5.9 میلیون مشترک اضافه کرد که در مجموع به 238.4 میلیون نفر رسید که تنها تعداد محدودی از لغوها ناشی از این اقدام بود.
نتفلیکس در ادامه گفت: «واکنش لغو ضعیف بوده است و اگرچه ما هنوز در مراحل اولیه کسب درآمد هستیم، اما شاهد تبدیل سالم از خانوادههای قرضگیرنده به اشتراکهای نتفلیکس با پرداخت کامل و همچنین پذیرش ویژگی عضو اضافی ما هستیم.» نامه او به سرمایه گذاران.
با رشد ابتکار عمل، نتفلیکس تقریباً در هر کشور دیگری که سرویس پخش جریانی ارائه می شود، از جمله اندونزی، کرواسی، کنیا و هند، به اشتراک گذاری حساب ها رسیدگی خواهد کرد.
راه اندازی موفقیت آمیز جهانی اشتراک پولی و معرفی مؤلفه تبلیغاتی چشم انداز مالی نتفلیکس را تقویت کرد. این شرکت انتظار دارد رشد درآمد در نیمه دوم سال 2023 تسریع شود و ابراز خوش بینی کرده است که تبلیغات به یک جریان درآمد افزایشی چند میلیارد دلاری تبدیل شود.
نتفلیکس در تلاشی برای پذیرش برنامههای مبتنی بر تبلیغات خود، طرح اولیه 10 دلاری در ماه (7 پوند) خود را برای مشترکین جدید در ایالات متحده و بریتانیا کنار گذاشته است و سه گزینه را برای مصرفکنندگان باقی میگذارد: استاندارد با تبلیغات (7 دلار در ماه). استاندارد (15.50 دلار در ماه) و حق بیمه (20 دلار در ماه).
مدیران نتفلیکس در ابتدا راه اندازی سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در ایالات متحده را به تعویق انداختند تا زودتر اطلاعات را از بازارهای دیگر جمع آوری کنند. پایگاه اعضای پرداخت کننده پس از راه اندازی در کانادا گسترش یافت که منجر به افزایش درآمد و رشد عضویت شد.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.