آکوامن 2 ممکن است بتمن (یا بتمن) را نداشته باشد



ظاهرا برای Aquaman and the Lost Kingdom آسان نبوده است. گفته می‌شود دنباله فیلم‌ساز جیمز وان DC دور سوم فیلم‌برداری مجدد خود را با ستاره‌های جیسون ماموآ و پاتریک ویلسون در ماه گذشته در نیوزلند به پایان رساند.

هالیوود ریپورتر می افزاید که فیلمبرداری مجدد برای بلاک باسترهای ابرقهرمانی معمول است، اما داشتن سه مورد بسیار نادر است. برای زمینه، Aquaman 2 در 19 ژوئیه 2021 تولید شد – دقیقاً دو سال پیش امروز. این دنباله سپس فیلمبرداری اولیه خود را در ژانویه 2022 به پایان رساند و فیلم قرار بود در دسامبر 2022 اکران شود. این فیلم اکنون قرار است در 20 دسامبر 2023 اکران شود که با تاخیر Shazam: Fury of the بازسازی شده است. خدایان

فیلمبرداری مجدد و تغییر تاریخ انتشار باعث می شد که بتمن برای آکوامن 2 کنار گذاشته شود. در ابتدا قرار بود فیلم Crusader Caped مایکل کیتون در دنباله آن ظاهر شود، زیرا شخصیت او در فیلم های مختلف DC تحت روسای سابق برادران وارنر ظاهر می شد. توبی امریش و ستوانش والتر هامادا، کارگردان فیلم دی سی. اما در مقطعی، Aquaman 2 قرار بود قبل از The Flash نمایش داده شود و این برنامه ها را خراب کرد. این باعث شد که مدیران فعلی فیلم WB، مایکل دی لوکا و پاملا عبدی، بر بن افلک در نقش شوالیه تاریکی در Aquaman 2 نظارت کنند.

اما ظاهراً اکنون نیز آن کمو قطع شده است. جیمز گان و پیتر سافران، روسای استودیوی دی سی – که در اکتبر 2022 نقش رهبری خود را بر عهده گرفتند – ظاهراً دنیای ابرقهرمانی را که در حال ساختن آن نیستند، در حالی که فیلم های دی سی را در سال های آینده راه اندازی مجدد می کنند، اذیت نمی کنند.

بخوانید  باندل کنسول Final Fantasy 16 PlayStation 5 رونمایی شد

بنابراین به نظر می رسد که رهبری چرخش در تولید Aquaman 2 نقشی در آب های متلاطم آزاد شدن داشته است. در واقع، هالیوود ریپورتر اشاره می کند که عبدی در مقطعی با دنباله دی سی درگیر شد و در یک کات مجدد از فیلم نقش داشت. این نسخه حتی بدتر از نسخه قبلی آزمایش می شد.

به گفته منابع هالیوود ریپورتر، تصویربرداری مجدد ماه گذشته ظاهراً خوب پیش رفته است. آکوامن 2 همچنان قرار است در 20 دسامبر اکران شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر