باندل کنسول Final Fantasy 16 PlayStation 5 رونمایی شد

باندل مورد انتظار Final Fantasy 16 PS5 به تازگی معرفی شده است.

از سوی دیگر، بخش آسیایی شرکت سرگرمی تعاملی سونی، در کنار معرفی نسخه محدود کنترلر Dual Sense که طراحی آن از جدیدترین آثار Square Enix الهام گرفته شده است، از باندل PS5 که برای آن طراحی شده است نیز رونمایی کرد. کار کردن

پیش خرید باندل مورد نظر از 14 اردیبهشت ماه سال جاری (14 اردیبهشت) آغاز خواهد شد. Final Fantasy 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 ژوئیه) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بسته نرم افزاری استاندارد بازی Final Fantasy 16 PS5

طی جدیدترین اخبار بازی، دو شرکت اسکوئر انیکس و سونی از باندل جدیدی برای پلی استیشن 5 رونمایی کردند که به بازی Final Fantasy 16 اختصاص دارد. باندل مورد بحث قرار است در حدود تاریخ انتشار این اثر در دسترس قرار گیرد. از طریق کانال خرده فروشی PlayStation Direct سونی. این باندل شامل یک کنسول استاندارد پلی استیشن 5 و همچنین یک نسخه از بازی Final Fantasy XVI (کد دانلود) خواهد بود.

علاوه بر کنترلر و باندل های مورد نظر، کاورهای بازی Final Fantasy 16 نسل نهم سونی که برای نسخه های استاندارد و دیجیتال طراحی و تولید شده اند، برای قرار دادن در دو طرف PS5 در دسترس خواهند بود. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا درب و دستگیره دو طرفه معرفی شده در کشور دیگری غیر از ژاپن در دسترس خواهد بود یا خیر. در ادامه می توانید قیمت و عکس این محصولات را مشاهده کنید.

  • بسته نسخه استاندارد Final Fantasy 16 PS5 – 67980 ین
  • بسته نسخه دیجیتال فاینال فانتزی 16 PS5 – 56980 ین
  • نسخه محدود کنترل کننده حس دوگانه – 8980 ین
  • جلد نسخه های دیجیتال و استاندارد – 7980 ین
بخوانید  پخش تریلر گیم پلی اسکارلت ویچ در بازی Marvel’s Midnight Suns

نطر شما چی هست؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.