تریلر تلاش گل گدوت برای جلوگیری از بحران جهانی در قلب سنگ

در جریان رویداد Tudum، نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم اکشن Heart of Stone با بازی گل گدوت را به نمایش گذاشت.

تام هارپر کارگردانی فیلم قلب سنگی و روکا ولفنویسنده برنده جایزه آیزنر و آلیسون شرودر فیلمنامه را نوشتند. این فیلم نشان‌دهنده همکاری دیگری برای گرگ روکا و نتفلیکس است که قبلا در The Old Guard کار می‌کردند. فیلم ابرقهرمانی نگهبانان مربوط به مدت ها قبل با بازی نقش شارلیز ترون این فیلم در سال 2020 منتشر شد و نتفلیکس پس از موفقیت فیلم، ساخت دنباله آن را سبز کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Heart of Stone را در جریان رویداد Tudum منتشر کرد. اینم تریلر نقش آفرینی ریچل استون گل گدوت او را نشان می دهد که به عنوان یک مامور اطلاعاتی در نقاط مختلف جهان کار می کند تا اینکه یک شی قدرتمند به نام The Heart به سرقت رفته و باعث یک بحران بزرگ بین المللی می شود. این فیلم اکشن در 11 آگوست در نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دون گرنجر اسکای دنس تولید قلب سنگی را برعهده داشت و دانا گلدبرگ و دان گرنجر بر پروژه اسکای دنس نظارت داشتند. گل گدوت نه تنها در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است یارون وارسانو، بانی کورتیس، جولی لین از شرکت موج پایلوت، تهیه کننده اجرایی آن را بر عهده داشت. تام هارپر، گرگ روکا و پتی ویچر همچنین تولیدکنندگان اجرایی این پروژه هستند.

بخوانید  Metroid Prime Fans Will Want To Check Out This Detailed Samus Statue

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر