توضیحات پان باجالی در مورد فصل آخر سریال تو در ویدیوی جدید

دانلود فیلم آپارات

سریال You بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است کارولین کپنس ماجراهای جو گلدبرگ را دنبال می کند که به شدت شیفته هر دختری می شود که عاشقش می شود. گرگ برلانتی، سارا گمبل، سارا شاکر، لزلی مورگنشتاین، جینا جیرولامو و مارکوس سیگا تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. نتفلیکس هنوز تاریخ پخش فصل 5 سریال شما را اعلام نکرده است و مشخص نیست چه زمانی باید منتظر بازگشت آن باشیم.

در خلاصه داستان مجموعه You آمده است: “وقتی جو گلدبرگ، یک کتابفروش باهوش، به طور اتفاقی با یک نویسنده مشتاق ملاقات می کند، عاشق او می شود. جو از اینترنت و رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای جمع آوری دقیق ترین جزئیات استفاده می کند. بیشتر محرمانه و نزدیکتر به این نویسنده؛ به طوری که یک خاطره دلپذیر و جذاب به سرعت به یک وسواس فکری تبدیل می شود و جو بی سر و صدا و عمد هر مانع و هر فردی را بر سر راه بر می دارد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس ویدیوی جدیدی از فصل پنجم سریال You را در جریان رویداد Tudum با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو قلم بدبازیگر جو گلدبرگ درباره فصل پایانی این سریال هیجان انگیز روانشناختی توضیح می دهد که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

در جریان رویداد Tudum، نتفلیکس ویدیو جدیدی از فصل پنجم You منتشر کرد که شامل توضیحاتی درباره فصل آخر توسط پن بادگلی است.

بخوانید  چگونه میکروب های بدن ما را تشویق به ورزش می کنند؟