تغییر برنامه Square Enix در رابطه با به‌روزرسانی روز انتشار Final Fantasy 16

اسکوئر انیکس در گذشته اعلام کرده بود که بازی Final Fantasy 16 در روز اول عرضه به‌روزرسانی دریافت نخواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد این برنامه تغییر کرده است.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) سال جاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. دموی این بازی مدتی است که در فروشگاه پلی استیشن در دسترس است.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Final Fantasy 16 با ما در میان بگذارید.

علاوه بر این، نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Final Fantasy 16 در طول رویداد بازی توضیح داد که به روز رسانی روز 1 نرخ فریم را در صحنه های شلوغ مانند سکانس های مرکز شهر بهبود می بخشد. یوشیدا همچنین اضافه کرد که تیم توسعه بازخوردهای دریافتی در مورد مشکلات motion blur را مورد توجه قرار داده است و قابلیت غیرفعال کردن این ویژگی را در به‌روزرسانی آینده در دسترس قرار خواهد داد. علاوه بر این، تنظیمات بیشتری برای بازیکنان برای سفارشی کردن حرکت دوربین در دسترس است.

اگرچه اسکوئر انیکس در گذشته اعلام کرده بود که بازی Final Fantasy 16 در روز اول عرضه نیازی به آپدیت ندارد، اما اخیرا تایید کرده است که با حجمی در حدود 300 مگابایت عرضه خواهد شد.تیم سازنده، این به روز رسانی به مسائل مربوط به پیشرفت بازی و تصادف می کند. همچنین بهبودهایی نیز از طریق این آپدیت در قسمت های مختلف بازی اعمال خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  The Acolyte Creator Explains Meaning Of Star Wars Show's Title