تاکید تهیه کننده بر وفاداری هر چه بیشتر فصل سوم سریال The Witcher به رمان های این سریال

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم لورن اشمیت هیسریکمجری سریال The Witcher اعلام کرده که فصل سوم بیشتر به منابع اقتباسی وفادار است. این فصل بر اساس دومین رمان از مجموعه به نام زمان تحقیر است. طرفداران برای دیدن دنباله ماجراهای گرالت نیازی به منتظر ماندن ندارند، قسمت اول فصل 3 سریال The Witcher در 8 جولای (29 ژوئن) و قسمت دوم در 5 آگوست (27 ژوئن) پخش می شود.

لورن اشمیت هیسریش در مصاحبه با خبرنگاران روند اقتباس از کتاب ها و تغییر برخی عناصر را توضیح داد و اعتراف کرد که طرفداران برخی از تغییرات فصل های قبلی سریال The Witcher را دوست نداشتند. مجری برنامه تصریح می کند که داستان فصل سوم به منبع اقتباس نزدیکتر خواهد بود: “فصل 3 اقتباسی وفادارتر خواهد بود. کتاب [دوم مجموعه] از منظر نوشتاری، به راحتی قابل انطباق است و می توان آن را به رویدادهای بزرگتر تقسیم کرد.”

Lauren Schmidt-Hissrich، مجری سریال The Witcher، تایید کرده است که داستان فصل سوم به منبع اقتباس نزدیک‌تر خواهد بود.

در خلاصه داستان فصل 3 سریال The Witcher آمده است: “در حالی که پادشاهان، جادوگران و هیولاها برای دستگیری Ciri می جنگند، گرالت تصمیم می گیرد از خانواده در برابر کسانی که آن را تهدید به نابودی می کنند محافظت کند. Yennefer که مسئولیت سنگین آموزش جادوی سیری را بر عهده دارد. آنها را به قلعه امن آرتوسا هدایت می کند؛ جایی که امیدوارند در مورد قدرت های کشف نشده این دختر بیشتر بدانند، در عوض، خود را در میان فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت می بینند و باید در برابر آنها مقاومت کنند.

بخوانید  ارائه سریال Assassins ظهور فرقه Assassins با حسن صباح

هنری کویل نقش گرالت دی ریو، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش ینفر آنا خسته کننده نقش تیسیا جوی بیتی نقش جسکیر تام کنتون نقش فیلاندرل، ایمون فرن نقش قاهره، میمی نودوینی نقش فرینگیلا، آنا شفر نقش تریس ماریگولد. رویس پیرسون نقش ایستارد ویلسون رجو-پوژالته نقش دارد ماهش جادو نقش ویلگفورتز میسیا سیمسون نقش فرانچسکا و کیم کیست؟ آنها در فصل سوم سریال درام فانتزی The Witcher نقش Vezmir را بازی می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر