دعواهای غم انگیز Geralt، Yennefer و Ciri در ویدیوی فصل سوم سریال The Witcher

مجموعه ویچر از پرفروش‌ترین کتاب‌های فانتزی به همین نام نوشته آندری ساپکوفسکی اقتباس شده است که داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌کند. در این سریال، یک شکارچی هیولا تنها به نام گرالت از ریویا تلاش می کند تا جایگاه خود را در دنیایی بیابد که مردم آن اغلب پست تر از حیوانات هستند. با این حال، هنگامی که دست سرنوشت گرالت را به یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده خانم جوان با راز خطرناکی هدایت می کند، این سه باید ردای خود را در قاره ای ناپایدار جمع کنند.

هنری کویل به عنوان گرالت، فریا آلن مانند سیری، آنیا چالاترا نقش ینفر آنا خسته کننده مثل تیسیا، جوی بیتی مثل جسکیر، تام کنتون مانند فیلاندرل، ایمون فرن در نقش قاهره، میمی نودوینی مانند فرینگیلا، آنا شفر مانند تریس گل همیشه بهار، رویس پیرسون مثل ایستارد، ویلسون رجو-پوژالته مثل دارا ماهش جادو مانند ویلگفورتز، میسیا سیمسون همانطور که فرانچسکا و کیم کیست؟ در نقش Vezmir جزو بازیگران فصل سوم هستند.

دانلود فیلم آپارات

در جریان رویداد Tudum، نتفلیکس ویدیو جدیدی از فصل سوم سریال The Witcher منتشر کرد که در آن گرالت، ینفر و سیری در حال مبارزه هستند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس ویدیوی جدیدی از فصل سوم سریال The Witcher را در جریان رویداد Tudum منتشر کرد. این کلیپ گرالت، ینفر و سیری را در حال نبرد با تعدادی از دشمنان نشان می دهد و بار دیگر شمشیرزنی و استفاده از پورتال های گرالت را به نمایش می گذارد. نیمه اول فصل 3 سریال Witcher در تاریخ 8 جولای (29 ژوئن) برای طرفداران نمایش داده می شود و برای تماشای نیمه دوم باید تا 5 آگوست (27 ژوئن) صبر کنید.

بخوانید  معرفی بازیگران نقش سوپرمن و لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy

در خلاصه داستان فصل 3 سریال The Witcher آمده است: “در حالی که پادشاهان، جادوگران و هیولاها برای دستگیری Ciri می جنگند، گرالت تصمیم می گیرد از خانواده در برابر کسانی که آن را تهدید به نابودی می کنند محافظت کند. Yennefer که مسئولیت سنگین آموزش جادوی سیری را بر عهده دارد. آنها را به قلعه امن آرتوسا هدایت می کند؛ جایی که امیدوارند در مورد قدرت های کشف نشده این دختر بیشتر بدانند، در عوض، خود را در میان فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت می بینند و باید در برابر آنها مقاومت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر