معرفی بازیگران نقش سوپرمن و لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy


برادران وارنر سرانجام رسماً بازیگران سوپرمن و لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان را اعلام کرد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع فصل اول دنیای سینمایی جدید DC به نام خدایان و هیولاها و جیمز گان، کارگردان سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy و The Suicide باشد. فیلم Squad به همراه رئیس استودیو دی سی کارگردانی و نویسندگی را بر عهده خواهند داشت. او فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران فیلم Superman: Legacy انتخاب و معرفی شدند. دیوید کورنسوت بازیگر سریال The Politician و فیلم Pearl به عنوان بازیگر نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن در فیلم Superman: Legacy انتخاب شده است.

دیوید کورنسوت در سریال هالیوود

همچنین ریچل برازناهان با سابقه بازیگری در The Marvelous Mrs. Maisel رسماً به عنوان Lois Lane در Superman: Legacy انتخاب شد. جیمز گان نیز با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را رسما تایید کرد. در هر صورت بازیگر نقش لکس لوتور انتخاب نشد. اگرچه پیش از آن گزینه هایی مانند نیکلاس هولت، الکساندر اسکاشگارد و بیل اسکاشگارد برای این نقش معرفی شده بودند.

لبخند راشل بروزناهان در سریال شگفت انگیز خانم میزل شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدئو

جیمز گان هنگام معرفی Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم میراث کریپتونی خود را با تربیت انسانی‌اش متعادل می‌کند و حقیقت، عدالت و مهربانی آمریکایی را در دنیایی که مهربانی قدیمی و منسوخ تلقی می‌شود، تجسم می‌دهد. . هنری کاویل قرار نیست به عنوان مرد فولادی در فیلم Superman: Legacy بازگردد و بازیگر جوان‌تری که هنوز انتخاب نشده است جایگزین او شود.

بخوانید  کنسول جدید نینتندو ممکن است مشکلاتی در پشتیبانی از بازی های سوییچ داشته باشد

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود.