کنسول جدید نینتندو ممکن است مشکلاتی در پشتیبانی از بازی های سوییچ داشته باشد

مشابه این عملکرد را می توان در شبیه سازهای کامپیوتری مشاهده کرد. اگرچه احتمالات حاکی از آن است که کنسول جانشین نینتندو سوییچ می تواند این شبیه ساز را اجرا کند، اما برای انجام این کار به قدرت پردازش قابل توجهی نیاز دارد. حتی پلتفرم Steam Deck که دستگاهی بسیار قدرتمندتر از نینتندو سوییچ است، در تقلید از برخی بازی های نینتندو تلاش می کند.

در ویدئویی که اخیرا توسط تولید کننده و توسعه دهنده محتوا استودیو NightDive منتشر شده است، سخت افزار احتمالی کنسول بعدی نینتندو مورد بررسی قرار گرفته است. این فرد که با نام ModernVintageGamer کار می کند در ویدیوی خود توضیح داد که عدم تطابق سخت افزار کنسول جدید با نحوه پیاده سازی و گسترش نرم افزار و سخت افزار نینتندو سوییچ باعث ایجاد مشکل در پشتیبانی از کنسول های قدیمی در آینده خواهد شد. کنسول. بازی ها (سازگاری با عقب).

نینتندو برای تولید کنسول نینتندو سوییچ از تراشه Tegra X1 که توسط انویدیا توسعه یافته و در تولید تلویزیون های اندروید شیلد انویدیا از سال 2015 تا 2018 استفاده می شد، استفاده می کند. این به تنهایی قدمت سخت افزار نینتندو سوییچ را نشان می دهد.

ModernVintageGamer در ادامه توضیح داد: “اگر نینتندو از تراشه Tegra X1 دور شود، که همه ما فکر می کنیم احتمال آن بسیار زیاد است، بازی های فعلی سوییچ روی سخت افزار جدید اجرا نمی شوند و نیاز به همگام سازی مجدد دارند.”

نینتندو همچنین ممکن است به‌روزرسانی‌های ارتقاء بازی‌های نینتندو سوییچ را به عنوان راه‌حل بعدی منتشر کند. تاکنون گزارش‌هایی مبنی بر توسعه یک بروزرسانی برای Pokemon Scarlet و Violet توسط نینتندو منتشر شده است تا با سخت‌افزار کنسول جدید مطابقت داشته باشد.

بخوانید  اطلاع کاربران از افزایش یا کاهش زیاد دمای استیم دک در آپدیت تازه

سپس توسعه دهنده چندین راه حل برای رفع این مشکل در کنسول آینده نینتندو ارائه کرد که یکی از آنها فناوری شبیه سازی نرم افزاری مشابه آنچه در کنسول های نسل نهم ایکس باکس استفاده می شود است. این شبیه سازها از قدرت کنسول های نسل بعدی Xbox برای شبیه سازی مجازی کنسول های Xbox و Xbox 360 و اجرای بازی های قدیمی استفاده می کنند.

به نظر می رسد نینتندو برای پشتیبانی از بازی های قدیمی کنسول سوییچ راه درازی در پیش دارد. علاوه بر استفاده از تراشه جدید، این شرکت می تواند از تراشه TegraX1 در کنسول های نسل بعدی خود استفاده کند تا بتوانند بازی های قدیمی تر را انجام دهند. این شرکت قبلاً تراشه های مرتبط با GameCube را در سخت افزار Nintendo Wii قرار داده است. اما به نظر می رسد این راهکار می تواند هزینه تولید را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بر اساس یک تحلیل جدید، کنسول جانشین نینتندو سوییچ ممکن است برای پشتیبانی از بازی‌های قدیمی‌تر مشکل داشته باشد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

آواتارهای ورزشکار ورزشی نینتندو سوییچ