تمدید سریال FUBAR با آرنولد شوارتزنگر برای فصل دوم

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که شبکه آنلاین نتفلیکس از تمدید سریال FUBAR برای فصل دوم در رویداد Tudum خبر داد. این سریال اکشن کمدی اولین پروژه تلویزیونی فیلمنامه شده است آرنولد شوارتزنگر، بازیگر فیلم های ترمیناتور محسوب می شود که این بازیگر 75 ساله را در نقش اصلی قرار می دهد. اولین فصل سریال فوبار در 4 ژوئن 1402 (25 مه 2023) در نتفلیکس برای بینندگان به نمایش درآمد.

شبکه آنلاین نتفلیکس از تمدید سریال FUBAR با بازی آرنولد شوارتزنگر برای فصل دوم در رویداد Tudum خبر داد.

نیک سانتورا او خالق و تهیه کننده اجرایی سریال FUBAR است که این سریال را “سوررئال ترین پروژه” حرفه خود توصیف می کند. آرنولد شوارتزنگر مونیکا بربری، میلان کارتر، گابریل لونا، فورچون فیمستر، تراویس ون وینکل، فابیانا اودنیو، باربارا ایو هریس، آپارنا بریل، اندی باکلی و جی.باروشل آنها در این سریال بازی می کنند.

در خلاصه داستان سریال FUBAR آمده است: یک جاسوس سیا در آستانه بازنشستگی راز خانوادگی را فاش می کند و مجبور می شود برای آخرین ماموریت به میدان بازگردد. آرنولد شوارتزنگر آدام هیگ، اسکات سالیوان، هالی دیل و بیل بسته با دیوید الیسون و دانا گلدبرگ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه Skydance کار می کنند. این سریال کمدی اکشن توسط Skydance TV تولید شده است.

بخوانید  بررسی 8BitDo Wireless Arcade Fight Stick (Xbox & PC) - Punching Up