تلاش کلاه حصیری برای یافتن گنج نهایی در اولین تیزر سری لایو اکشن One Piece

دانلود فیلم آپارات

گودوی است نقش کلاه حصیری لوفی، مک نئو نقش رورونا زورو، امیلی راد نقش نام جیکوب رومرو گیبسون نقش اوسوپ تاز اسکایلار نقش سانجی پیر گودیو نقش شانک مورگان دیویس نقش کوبی ایلیا ایسورلیس پائولین نقش آلویدا آیدان اسکات نقش هولمپو، جف وارد نقش باگی مک کینلی بلچر III نقش آرلونگ وینسنت ریگان نقش گارپ الکساندر مانیاتیس نقش کلاه منطقه اتیون نقش میهاوک کریگ فرابراس نقش رئیس زف، لنگلی کرکوود نقش کاپیتان مورگان. نیلوفر آسمانی نقش کایا و چیوما اومالا آنها در سریال One Piece نقش نوجیکو را بازی می کنند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس اولین تیزر سریال One Piece را در جریان رویداد Tudum با طرفداران به اشتراک گذاشت. در این ویدئو اعضای دزدان دریایی کلاه حصیری مانند لوفی، زورو، نامی، یوسوپ و سانجی در کنار شانکس حنایی و باگی دلقک حضور دارند و با حمله معروف Gum-Gum Pistol لوفی به پایان می رسد. این اقتباس تلویزیونی از مانگای One Piece در 9 سپتامبر (31 اوت) پخش خواهد شد.

در جریان رویداد Tudum، نتفلیکس اولین تریلر سریال لایو اکشن One Piece را منتشر کرد که ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری را نشان می دهد.

سریال One Piece بر اساس مانگای ژاپنی ساخته شده است ایچیرو اودا ماجراهای گروهی از دزدان دریایی به رهبری میمون دی. لوفی را دنبال می‌کند که خود را در دنیایی فانتزی با اقیانوس‌های بی‌پایان و جزایر باورنکردنی می‌بینند و در جستجوی گنج نهایی جهان به نام “One Piece” هستند تا لوفی را پادشاه دزدان دریایی کنند. استیون مایدافیلمنامه نویس و تهیه کننده سریال گمشده با هم مت اوونزنویسنده سریال لوک کیج (لوک کیج) مجری و تهیه کننده اجرایی سریال لایو اکشن One Piece در نتفلیکس است.

بخوانید  نیم نگاهی از بازی Dead Space
تحریریه مجله بازی یک گیمر