نیم نگاهی از بازی Dead Space

در این قسمت از ویدیوهای «نیم ویو» به سراغ تجربه فصل افتتاحیه اثر مورد بحث رفتیم تا با کشتی USG Ishimura با شما همسفر شویم و در جریان اتفاقات مرموز و ترسناک بازی، نکرومورف ها را زیر پا بگذاریم. چکمه های ایزاک کلارک. پس اگر از طرفداران ژانر ترسناک/بقا هستید یا از طرفداران سریال فضای مرده هستید، حتما آخرین قسمت نیمه چشم را تماشا کنید!

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

در این قسمت از پیش نمایش به سراغ بازسازی Dead Space می رویم تا بار دیگر به آیزاک کلارک بپیوندیم و شاهد آغاز ماجراجویی های او در سری Dead Space باشیم.

بازسازی اولین قسمت از سه گانه فضای مرده این جمعه منتشر شد. کاری که توسط تیم EA Motive توسعه یافته است. بازگشت فضای مرده یکی از آن اتفاقات تکان دهنده ای بود که کمتر کسی انتظار تحقق آن را داشت. بازگشت این سری پس از تقریبا 10 سال کما بسیار جالب و مهم است، اما شاید جالب ترین و قابل توجه ترین نکته این باشد که بازسازی بازی Dead Space محصولی بسیار با کیفیت، خوش ساخت و ترسناک است! این مورد زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم تیم EA Motive، قبل از بازسازی Dead Space، هرگز تجربه ساخت بازی‌های ترسناک را نداشته است و با کمک تعداد کمی از سازندگان اصلی سری Dead Space ( بسیاری از آنها در استودیوی دیگری به نام Callisto Protocol و طرفداران این سریال قسمت اول مجموعه Dead Space را بازسازی کردند.

بخوانید  The Marvels Expected To Make Half As Much Money As Captain Marvel In Opening Weekend
تحریریه مجله بازی یک گیمر