خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

اما کال آف دیوتی موبایل توانست به‌خوبی بر پایجی غلبه کرده و با تنوع بیشتر در امکانات شخصی سازی، طرفداران بیشتری پیدا کند. سبک کال آف دیوتی موبایل شباهت‌های بسیاری به پایجی دارد و از این رو بسیاری این بازی را یک نسخه کپی اما نه برابر اصل آن می‌دانند. در حال حاضر بازی کالاف دیوتی به دلیل ارائه دادن امکانات بیشتر و مودهای مختلف، توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند. اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که در حال حاضر پایجی یک نسخه جدیدی با نام New State را روانه بازار کرده که می‌‌تواند به عنوان رقیب برای کال آف دیوتی موبایل به شمار برود.

  • برای اطمینان حاصل کردن از اعتبار ایران موجو، کافیست به نماد اعتماد الکترونیکی در پایین سایت توجه کنید یا بازخوردهای مشتریان ما را بررسی نمایید.
  • اما باید بدانید کسانی که روش رایگان را به کار می‌برند نیز از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند خواهند شد.
  • برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه این بازی باید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کرده باشید.
  • بازی کالاف دیوتی یکی از پردانلود ترین و پرطرفدار ترین بازی های سبک بتل رویال موبایل است که طرفداران زیادی دارد.
  • با خرید بتل پس می توانید با انجام هر ماموریت مقدار قابل توجهی CP در بازی دریافت کنید.

بازی Call Of Duty Mobile که دارای پرداخت درون بازی به نام سی پی کال اف دیوتی میباشد، یک بازی در سبک اکشن و در بین بازیکنان ایرانی بسیار پرطرفدار و محبوب میباشد. بازی Call Of Duty Mobile یا ندای وظیفه یک برای با گرافیک بالا و جذاب میباشد. اگر شما هم علاقه مند به بازی های با سبک مبارزه و رقابت هستید ، کالاف دیوتی موبایل را حتما تجربه کنید. پلیرهای بازی کالاف دیوتی موبایل به خوبی با بتل پس‌های معمولی آشنایی دارند. سرویسی مهم که با استفاده از آن می‌توانید جوایزی متعدد را در طول یک فصل دریافت کنید.

بخوانید  اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

فصل 8 کالاف دیوتی موبایل عرضه شد!

وبسایتآسان جمامکان خرید CP کالاف دیوتی را برای شما فراهم کرده است تا شما در میان مدعیان رقابت در کالاف دیوتی بمانید. با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد، شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کالاف دیوتی کمک کرده اند. همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کالاف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرده است. از محبوب ترین آیتم های دیجیتالی کاربردی در بین طرفداران بازی های ویدئویی کمپانی اکتیویژن ، می توان به سی پی کالاف دیوتی موبایل اشاره کرد. این آیتم، نوعی پول درون برنامه ای است که دسترسی به امکانات و قابلیت های متنوع این بازی را برای کاربران ممکن می سازد. شما در ابتدا از فروشگاه بالای همین صفحه بسته سی پی یا آفر مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنید.

طلای بازی king of Avalon

باید در بازی امتیاز بالایی بدست بیاورید تا بتوانید اسکور استریک‌ها را فعال کنید. مثلا با فعال کردن هلی‌کوپتر، می‌توانید سوار بر یک هلی‌کوپتر جنگی در آسمان پرواز کنید، دشمنان را هدف بگیرید و با قدرتی مرگبار به آن‌ها شلیک کنید. سازندگان بازی شگفت‌انگیزی مانند COD موبایل، فکر همه جا را کرده و بازیکنان را دست‌پر به میدان جنگ می‌فرستند. در این بازی امکانات دفاعی و هجوم متنوعی می‌بینید؛ از انواع اسلحه و نارنجک گرفته تا سپر و ضدحمله. در انتها مبلغ فاکتور سفارش را از طریق درگاه بانکی آنلاین پرداخت می‌نمایید.

با انجام مجله خبری یک گیمرهای بازی شما می‌توانید به راحتی در بازی پیروز شوید و پیشرفت کنید. با آنلاک کردن این کارت­ها می­توانید در اندازه مشخصی، سی پی رایگان دریافت کنید. برای ساخت اکانت ابتدا به قسمت تنظیمات بازی بروید و از قسمت اکانت، در صورتی که از قبل اکانت فیسبوک داشته باشید، می­توانید بازی را نیز به اکانت فیسبوکتان متصل نمایید. در غیر این­صورت لازم است که ابتدا اکانت فیسبوک بسازید و در ادامه به کالاف دیوتی، لاگین نمایید.

بخوانید  خرید و فروش تتر با بهترین قیمت بازار تترفا-تترفا

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر