خرید و فروش تتر با بهترین قیمت بازار تترفا-تترفا

بله شما در سایت پی ام ایکس چنج میتوانید بدون احراز مدارک هویتی اقدام به خرید ارز تتر نمائید. کارمزد خرید یا فروش تتر در راستین برای معاملات میکری برابر با صفر و برای معاملات تیکری برابر با ۰.۲ درصد است. علی‌رغم اینکه تراکنش‌های تتر مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین و غیرمتمرکز است، توزیع توکن‌های آن به صورت متمرکز انجام می‌شود.

این یعنی هر آن امکان دارد که شمت در عرض چند ثانیه بخش زیادی از سرمایه خود را از دست بدهید زیرا قیمت‌ها همواره در نوسان هستند. احراز هویت در ایکس پی اکسچنج به دو شکل سریع (بدون ارسال عکس سلفی) و تکمیلی انجام می شود. بهترین قیمت تتر را داریم و تکمیل و تسویه اتوماتیک است و همچنین پشتیبانی سریع وجود دارد.

خرید و فروش تتر با بهترین قیمت بازار تترفا-تترفا

هزینه انتقال تتر بر روی شبکه ترون نسبت به سایر شبکه‌ها پایین‌تر است. از آنجایی که پشتیبان این ارز فیات (همچون دلار) است، افراد می‌توانند ار مزایای ارز دیجیتال و بلاک چین استفاده کنند و در عین حال نگران نوسانات قیمت ارز دیجیتال خود نیز خرید و فروش تتر نباشند. در سال 2014 رمزارزی به نام REALCOIN توسط بنیاد بیت کوین به ریاست براک پیرس معرفی شد. REALCOIN، یک استیبل کوین با پشتوانه دلار بود که بر روی لایه دوم بیت کوین به نام OMNI راه‌اندازی شد.

صرافی کوینکس (coinEX)

در ابتدای سال 2019 بعد از 5 سال تنها 1.9 میلیارد دلار تتر در بازار موجود بود؛ اما تنها در طی دو سال، اکنون این عدد به بیش از 60 میلیارد دلار رسیده است. ویلت این ایده را با مسترکوین اجرا کرد و در سال ۲۰۱۴ یکی از اعضای اصلی آن به بنیانگذار تتر تبدیل شد. استفاده از تتر برای نقدینگی در سال ۲۰۱۵ با اضافه شدن آن به صرافی BitFinex انجام شد. جالب است بدانیم که تتر گروهی دیگر از استیبل‌کوین‌های متصل به یورو، یوآن چین و طلا را منتشر می‌کند؛ اما ارزش هیچ یک از آن‌ها به اندازه USDT به دلار آمریکا نیست. استیبل ‌کوین‌ها نوعی از ارزهای دیجیتال با قیمت ثابت هستند که معمولاً با قیمت ارزهای فیات مرتبط هستند.

بخوانید  معروف ترین گیمر های جهان ،چه کسانی هستند؟

زیرا ارزش آن‌ها می‌تواند به سرعت تغییر کند و دستیابی به قیمت توافقی دشوار می‌شود. یکی از ساده ترین راه ها، خرید فوری تتر، به منظور خرید ارز مورد نظر می باشد. شبکه TRC-20 ترون، دارای کمترین کارمز می باشد که برای انتقال این ارز، تنها 1 دلار دریافت می شود. اما اگر شما دانش و امنیت سرمایه‌ی کافی دارید، می‌توانید با خرید تتر، اولین گام را در این بازار بردارید.

کاربرد ارز دیجیتال تتر چیست؟

تتر، نام یک توکن ارز دیجیتال است که همیشه برابر با یک دلار باقی می‌ماند. همچنین در این مطلب جدا از اینکه بهترین قیمت خرید تتر را به شما می‌گوییم، اطلاعاتی را برای خرید آنلاین تتر و نحوه فروش آن نیز بیان خواهیم کرد. به ارزهایی که قیمت ثابت و معادل با یک ارز فیات دارند، استیبل کوین گفته می‌شود. برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال تتر ارزی با پشتوانه است و توکن های در گردش تتر، با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شوند. تتر می‌تواند به عنوان واسطه‌ای در خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده شود.

  • جهت استفاده از امکانات کیف پول من، همین حالا عضو سایت شوید و اقدام به نگهداری رمزارزهای مختلف خود از جمله تتر نمایید.
  • بازار پر تلاطم رمزارزها هرروزه فراز و نشیب‌های زیادی را به خود می‌بینید.
  • پس از مدتی، با هدف کاهش کارمزد انتقال این توکن بر بستر بلاکچین‌های اتریوم، ترون، ایاس و الگوراند نیز ایجاد شد.
  • با اپلیکیشن تترلند به آسانی و در هر شرایطی، فقط با چند کلیک با سرعت بالا به انجام معاملات خود بپردازید.
  • ، راحت‌ترین روش برای ایرانی‌ها، مراجعه به بخش قیمت ارزهای دیجیتال در سایت پلتفرم معاملاتی رابکس است.
بخوانید  هر آنچه که باید از جدیدترین فیلم بتمن بدانید

در این میان با مواردی مانند اتهام پولشویی و… نیز دست و پنجه نرم‌ می‌شد. تتر نوعی استیبل کوین متصل به دلار آمریکا است و به طور کامل توسط ذخایر آن پشتیبانی می‌شود. تتر به صورت دیجیتالی، ثبات دلار را در بستر شبکه بلاک‌چین ارائه می‌دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر