هر آنچه که باید از جدیدترین فیلم بتمن بدانید

فرل اذعان داشته که نقش او حضور چندانی در فیلم ندارد، اما همان لحظاتی که او در آن بازی میکند بسیار جذاب هستند و انجامشان برای او بسیار لذتبخش بوده است. ممکن است بسیاری برای خرید لباس بتمن عضلانی بزرگسال دچار مشکل شده باشند چرا که سایری که برای این اسباب بازی بتمن در سایت های متفرقه مشاهده می کنیم معمولاً برای رده سنی ۷ سال می باشد در صورتی که در فروشگاه میلی جون می توانید این محصول را برای رده سنی ۱۲ سال نیز سفارش دهید. در این میان وب سایت عجیب تو جیب برای شما انواع لباس های نمایشی را آورده است. از این رو ما در عجیب تو جیب با ارائه لباس بتمن شوالیه سیاه با نقاب شما را وارد یکی از جذاب ترین دنیا های قهرمانی می کنیم. لباس بتمن شوالیه سیاه با نقاب ارائه دهنده شخصیتی ابرقهرمان و معروف برای پسرهای شجاع و عدالت خواه می باشد. از این رو شما می توانید به راحتی برای شستن لباس بتمن شوالیه سیاه با نقاب اقدام کنید.

پیش از فرل قرار بود جونا هیل نقش پنگوئن را در این فیلم بازی کند که به دلایل نامعلوم این اتفاق نیفتاد. او با یادگیری هنر های رزمی و استفاده از شجاعت خود توانسته به راحتی با جنایت کار ها مبارزه کند. گانگستر نگونبخت پیش از آنکه بتمن او را ناکار کند میپرسد «تو دیگه کی هستی؟ از پیش میدانیم که خبری از یک جوکر جدید در فیلم The Batman نخواهد بود، پس ممکن است گانگسترهای تریلر به جوکر ربط نداشته باشند یا صرفا هشداری از ظهور قریب الوقوع او باشند. تریلر The Batman از این نقطه به بعد دیگر حسابی تاریک و خشن میشود. بتمن یکی از کاراکتر های جذاب در دنیای قهرمانی است که بر خلاف سایر ابرقهرمان ها، دارای ویژگی های ماورایی نمی باشد. معمولاً این لباس عضلانی دارای طرفداران خاص خود بوده و به دلیل قیمت بالایی که دارد شاید مورد توجه همگان قرار نگیرد. در طول تریلر مشخص است که بتمن رابرت پتینسون به دلیل وقایع داستان شدیدا تحت فشار بوده و رفتهرفته خشنتر و عصبانیتر میشود. به گفتهی ریوز، پنگوئن در این فیلم نام «آز» را یدک میکشد و علاقهای ندارد که دیگران او را پنگوئن صدا کنند. دزد مشهور گاتهام به گفتهی ریوز، هنوز در این فیلم بهطور کامل در نقش زن گربهای فرو نرفته و تازه در ابتدای راه است.

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر | 1gamer

طراحی خودرو همانطور که پیشتر هم در تصاویر منتشرشده دیده بودیم، به جای نسخههای فضایی فیلمهای پیشین، بیشتر یک ماشین عضلانی شدیدا تقویت شده است که با حال و هوای نوآر فیلم همخوانی بسیار خوبی جدیدترین لباس بتمن دارد. طراحی بتموبیل به جای نسخههای فضایی فیلمهای پیشین، بیشتر یک ماشین عضلانی شدیدا تقویت شده است که با حال و هوای نوآر فیلم همخوانی بسیار خوبی دارد. بتمن که با عنوان مرد خفاشی هم شناخته می شود یکی از جذاب ترین کاراکتر های قهرمانی می باشد. برای اولین بار شاهد غار بتمن که مرکز فعالیتهای اوست هم هستیم؛ جایی که در پایان تریلر، صدای مرموزی که میتواند ریدلر باشد، از طریق کامپیوتر به بتمن میگوید که «تو هم بخشی از این هستی». در ادامهی تریلر میبینیم که چگونه ریدلر یک بار دیگر پیامی برای بتمن میفرستد؛ این بار با راندن یک خودرو داخل مراسم ختم شلوغ همان سیاستمدار به دست پیرمردی نگونبخت که بمبی هم به بدنش متصل شده است. زوئی کراویتز هم در نقش سلینا کایل/کتوومن برای اولین بار در این تریلر خودی نشان میدهد.

از این رو شما می توانید به راحتی برای خرید آن از عجیب تو جیب اقدام کنید. یکی از این لباس های جذاب ارائه شده در عجیب تو جیب لباس بتمن شوالیه سیاه با نقاب می باشد. در واقع این لباس از عجیب تو جیب در دو سایز ارائه شده است. حتی برای چند ثانیه چهرهی نقابدار او را هم میبینیم که البته خیلی به نسخهی کمیک نزدیک نیست، اما لباس آشنای سبز رنگ بر تن دارد. یکی از آنها که سعی میکند با بتمن درگیر شود، چنان زیر مشت و لگد او خرد میشود که سایرین و البته بینندگان تریلر را در ترس و حیرت فرو میبرد! البته در گذشته ما ست کامل کاراکتر بتمن و همچینن نقاب بتمن را برای شما در مدل های خاص دیگری ارائه داده ایم. ما این شخصیت را در انیمیشن ها و فیلم های بسیاری دیده ایم. این لباس نمایشی که در سایز های مختلف ارائه شده، قابلیت شستشو دارد.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer
تحریریه مجله بازی یک گیمر