دانلود بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر | 1gamer

اگر به صورت تیمی بازی می‌کنید لباستان با هم تیمی ها مشابه باشد تا به اشتباه هم تیمی خود را هدف قرار‌ندهید. وسایل‌نقلیه در این بازی سروصدا تولید می‌کند و موقعیت شما را آشکار می‌کند اما برای فرار از موقعیت با سرعت‌بالا مناسب هستند. از برداشتن داروی‌مسکن، بانداژ و نوشیدنی انرژی‌زا و تجهیزات دیگر به‌راحتی عبور نکنید زیرا همین موارد کوچک در انتهای بازی نقش تعیین‌کننده به خود می‌گیرند.

بهترین تنظیمات پابجی موبایل ۲۰۲۲؛ از سطح آماتور تا حرفه‌ای‌ + ویدئو

اپیک گیمز اولین شرکتی بود که وارد این مسابقه شد و با استفاده از ویژگی‎های جذاب فورتنایت که در این بازی پیاده سازی کرد توانست پابجی را شکست دهد. در این‌بازی کدهای تقلب و رمزهایی وجود دارند که می‌توانند مربوط به هدف‌گیری، سرعت جابه‌جایی در نقشه، گرفتن لگد اسلحه، دیدن حریف هنگامی که پشت‌دیوار است و موارد مشابه دیگر باشد. بر روی نقشه نقطه فرود را علامت بزنید و به یاد داشته باشید بهترین لحظه برای فرود در فاصله 400 متری از نقطه مدنظر است. از هدفون استفاده کنید زیرا این‌بازی از صدای جهت‌دار برخوردار است و می‌توانید صدای قدم‌ها، تیراندازی و موارددیگر را بهتر شناسایی‌کنید. سه بخش تنظیمات اصلی حساسیت شامل دوربین، ADS و ژیروسکوپ است که به دلخواه خود می‌توانید تنظیم کنید.

  • هر نوع اکانتی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.
  • بازی پابجی موبایل به طرز چشمگیری توانسته تا به امروز در سطح جهانی خوش بدرخشد و در این زمینه آمار و ارقام شگفت‌انگیزی را از خود بر جای گذاشته.
  • برخی از سلاح‌های پابجی موبایل، بهتر از بقیه به نظر می‌رسند و کار کردن با آن‌ها برای اکثر بازیکنان ساده‌تر است.
بخوانید  مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

بله شما بدون ذخیره کردن بازی بر روی شبکه‌های اجتماعی و گوگل می‌توانید بازی کنید، اما در نظر داشته باشید شما در این صورت به عنوان مهمان بازی می‌کنید. اگر بازی پاک شود و یا گوشی رو عوض کنید، تمام اطلاعات و مراحل شما پاک می‌شود و بازی رو باید از ابتدا شروع کنید پس بهتر است در همان شروع اولیه بازی اکانت خود را در شبکه‌های اجتماعی ذخیره کنید. جهت دانلود گیم پلی پابجی موبایل بازی پابجی آخرین نسخه اندروید به همین صفحه مراجعه کنید. همچنین بروزرسانی پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم از بی روید به همین صفحه مراجعه کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

این وبسایت با داشتن بیش از ۷ سال سابقه درخشان در زمینه خرید جم بازی، سکه بازی، الماس بازی، یونیت بازی، پوینت و توکن بازی‌های بسیار محبوب مانند کالاف، پابجی، کلش آو کلنز و… یوسی پابجی موبایل ازجمله ارزهای درون‌برنامه‌ای بازی است که کاربران برای تهیه و استفاده از اسلحه، مهمات، لباس و غیره اقدام به خرید یوسی ارزان از واریا شاپ می‌کنند. در این میان با استفاده از امکانات موجود در سایت به‌روز، می‌توانید یک خرید درون‌برنامه‌ای مناسب را انجام دهید و هر آنچه را که برای انجام بازی به آن نیاز دارید خریداری کنید.

موبایل PUBG UC یوسی پابجی

مجله خبری یک گیمر پایجی موبایل به شما این امکان را می دهد که بتوانید به آسانی در رقابت ها شرکت کنید و همچنین امکان پیروزی های شما را بالا خواهد برد. با کمک یوسی پابجی ها شما می توانید به سرعت ماموریت های خود را کامل کنید. خرید یوسی پابجی بازی موبایل از سایت های معتبر مانند سایت آسان جم به راحتی امکان پذیر می باشد. بسیاری از ویدئوگیم‌ها مثل کال آف دیوتی نیز با دیدن موفقیت پاپجی، سراغ توسعه بازی‌های بتل رویال خودشان رفتند؛ با این حال حتی با وجود رقبایی بی‌رحم و سرسخت مثل فورتنایت، کالاف دیوتی موبایل، فری فایر گارنا و … PUBG Mobile قدرتمندتر از همیشه به مسیرش ادامه می‌دهد و میلیون‌ها نفر را روزانه سرگرم می‌کند. در حالت آرکید بازی پابجی، بازی‌ها ریتم سریعتری به خود می‌گیرند و باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

بخوانید  ️ دریچه کولر ️ قیمت خرید سازنده شرکت رحمتی

آیا بازی پابجی موبایل اینترنت زیادی مصرف می‌کند؟