بانکداری را با روشی جدید با Bluebank کشف کنید

بسیاری از کاربران در دنیای دیجیتال امروز برنامه های مالی مانند اپلیکیشن پرداخت آسان (برنامه) یا برنامه با نقشه جایگزین اپلیکیشن های بانکی حال می‌خواهیم یکی از مدرن‌ترین اپلیکیشن‌های بانکی یعنی Bluebank را از یک طرف و اپلیکیشن را با کارت در طرف دیگر مقایسه کنیم و ببینیم کاربر باید کدام یک را انتخاب کند. Api دارای مجوزهای لازم از نهادهای نظارتی مانند کارت تلفن همراه است. اما برنامه Bluebank توسط Bluebank پشتیبانی می شود و دارای ضمانت نامه بانک مرکزی است. بنابراین شاید Bluebank یک برنامه مالی امن تر باشد. از سوی دیگر، از آنجایی که سوراپ فایننشال به هیچ بانکی وابسته نیست، دست بازتری در ارائه خدمات دارد و تابع قوانین و مقررات بانک خاصی نیست. از طرفی اپلیکیشن بانکی مانند Bluebank سعی می کند مشاور مالی و بانکی شما باشد و به شما در مدیریت جریان نقدینگی کمک کند. اما اپلیکیشن های مالی بیشتر سعی می کنند در نقش کلیدهای مالی ظاهر شوند و بر تنوع خدمات خود تمرکز کنند.

چگونه اپلیکیشن Bluebank را روی گوشی خود داشته باشیم؟

در این مقاله با نکات و ویژگی ها برنامه Bluebank ما ملاقات می کنیم همچنین این اپلیکیشن بانکی جدید را با یک اپلیکیشن مالی رقیب بزرگ مقایسه خواهیم کرد و در نهایت در مورد نحوه نصب نسخه های مختلف Bluebank صحبت خواهیم کرد.

انتقال پول هوشمند: اپلیکیشن Bluebank شما را از دانستن روش های انتقال پول مانند ساتنا، پایا و غیره بی نیاز کرده است. شما مبلغ انتقال را مشخص می کنید و بقیه را به برنامه واگذار می کنید تا مبلغ را به صورت بهینه و مناسب برای شما انتقال دهد.

بخوانید  تأیید عرضه بازی Sackboy: A Big Adventure برای کامپیوتر

دنیای اطراف ما به سرعت در حال تغییر است و صنعت بانکداری با وجود چند صد سال قدمت، از این تغییرات سریع جدا نشده است. شکل جدید بانکداری دیجیتال، بانک های مجازی است. بانک هایی که در اینترنت هستند و دیگر نمایندگی فیزیکی وجود ندارد. به این بانک های جدید،نئوبانک” تماس گرفت. بانک آبی این اولین نئوبانک ایرانی است که توسط بانک سامان وارد بخش بانکی کشور شد. بلوبانک در شرایطی وارد زندگی مالی شرکت شد که کرونا شیوع پیدا کرده بود و شرکت از هر نوع خدمات آفلاین استقبال می کرد و همین امر به این بانک جدید کمک کرد تا ناگهان جای خود را در میان رقبای بزرگ سنتی خود باز کند. شعار بلوبانک و اپلیکیشن آن بانک اما دوست داشتنی است و نشان از تلاش این بانک جدید برای ارائه تصویری دیگر از بانک است.

ضمانت سرمایه با ضمانت متقابل: بلوبانک با حمایت بانک سامان که یکی از بانک های مبتکر و موفق ایرانی است، اصل کلیه سپرده های بانکی را مطابق با قوانین و مقررات بانک مرکزی تضمین می کند. علاوه بر این، به عنوان یک بانک تمام اینترنتی، بالاترین استانداردها را در امنیت اطلاعات مالی و حفظ حریم خصوصی مشتریان اعمال کرده است.

تصویر سه نوع کارت مختلف در تبلیغات برای بانک آبی

مقایسه اپلیکیشن Bluebank با اپلیکیشن مالی با کارت

وام آسان با Bluebank: با داشتن اپلیکیشن Bluebank و داشتن حساب در آنجا به راحتی می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب خود برای دریافت وام اقدام کنید و وام خود را خیلی سریع و بدون نیاز به ضامن و وثیقه دریافت کنید.

بخوانید  تریلر Fall Guy's Super Bowl دارای «همه چیز» از جمله یک تکشاخ است

پرداخت خودکار قبض: با کمک اپلیکیشن Bluebank می توانید قبوض آب و برق را به صورت خودکار مدیریت و پرداخت کنید و نگران تاخیر در پرداخت و مشکلات پیرامون آن نباشید.

زیاد بانک آبی به خاطر کارت های بانکی متمایز و منحصر به فرد خود شناخته شده است. اما نقطه قوت Bluebank خدمات بانکی ویژه آن در بستر کاملا آنلاین است. برنامه Bluebank بانکی برای شماست که در آن هیچ درختی برای تولید فرم های کاغذی قطع نمی شود.

یک حساب رایگان بدون موجودی باز کنید: ساده سازی یکی از اصول بانکداری آنلاین مدرن در Bluebank است. برای افتتاح حساب در برنامه Bluebank هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. همچنین نیازی نیست مبلغی را به عنوان موجودی در حساب خود نگه دارید. اما اگر موجودی در حساب شما وجود داشته باشد، سالانه 5 درصد سود دریافت خواهید کرد. فرآیند افتتاح حساب حداکثر 7 دقیقه طول می کشد. شناسایی هویت شما کاملا به صورت آنلاین انجام می شود و فعال سازی اکانت شما در کمتر از ۲ ساعت انجام می شود.

مدیریت آنلاین کدهای Bluecard: اگر برنامه Bluebank را دارید، می توانید رمزهای عبور Bluecard خود را به طور کامل آنلاین فعال، اصلاح یا مسدود کنید.

در این مقاله بیشتر با نکات و ویژگی ها برنامه Bluebank ما ملاقات می کنیم ما همچنین این برنامه بانکی جدید را با یک برنامه فوق العاده مالی رقیب مقایسه می کنیم و در نهایت نحوه نصب نسخه های مختلف Bluebank را مورد بحث قرار می دهیم.

برنامه BlueBank چه خدمات بانکی متمایز ارائه می دهد؟

اگر می خواهید یک اپلیکیشن بانکی با امکانات مدرن و متفاوت داشته باشید، می توانید Bluebank را روی گوشی هایی با سیستم عامل های مختلف نصب و اجرا کنید. دستگاه های اندرویدی می توانند BlueBank را از گوگل پلی، اپ استورهای ایرانی و وب سایت BlueBank دانلود کنند. گوشی ها و تبلت های آیفون از سیستم عامل ios با وجود محدودیت های فروشگاه رسمی اپل، دانلود بانک آبی برای آیفون کمک سیب؛ اپ استور ایرانی iOS ممکن است. یکی از بسته ها کافی است اشتراک سیبچه مجموعه بزرگی از اپلیکیشن های مفید ایرانی از جمله بانک آبی را در گوشی خود دریافت کنید و بدون نگرانی از آنها استفاده کنید.

بخوانید  Chvrches Talks Death Stranding 2، حاضر به بازگشت در صورت تماس کوجیما

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

به شبکه شتاب متصل شوید: شما با اپلیکیشن Bluebank به شبکه شتاب متصل هستید و می توانید هر نوع انتقال پول و مالی انجام دهید. به عبارتی با اپلیکیشن Bluebank می توانید با تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که در این شبکه رواج دارند، مبادله کنید.

صدور و ارسال کارت اعتباری رایگان: کارت‌های بانکی زیبای Bluebank را می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن در رنگ‌های مختلف انتخاب کرده و ظرف مدت 5 روز کاری در تهران و 10 روز کاری در هر نقطه از ایران دریافت کنید.