بازی Final Fantasy 7 Rebirth طبق برنامه در حال پیشرفت است.

در گذشته کنیچی سوزومورا او در مصاحبه ای با مجله Famitsu گفت: «نمی توانم جزئیات زیادی در مورد Final Fantasy 7 Rebirth به اشتراک بگذارم، اما Zack، یکی از شخصیت های بازی اصلی، نقش جدی تری در این بازسازی خواهد داشت. Final Fantasy 7 Rebirth به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول PS5 سونی مراحل توسعه را پشت سر می گذارد.

یوشینوری کیتاسهسازنده بازی Final Fantasy 7 Rebirth اخیرا با توئیتی جدید تایید کرد که توسعه بازی به خوبی پیش می رود و اسکوئر انیکس در حال حاضر روی تعیین تاریخ انتشار بازی کار می کند: «توسعه [بازسازی فاینال فانتزی ۷] همه چیز به خوبی و طبق برنامه پیش می رود. ما در حال حاضر روی تاریخ انتشار بازی کار می کنیم.”

Yoshinori Kitase، تهیه کننده Final Fantasy 7 Rebirth گفت که Square Enix در حال کار برای تعیین تاریخ دقیق انتشار بازی است.

Yoshinori Kitase در چند ماه گذشته خبرهای به همان اندازه امیدوارکننده ای را در مورد توسعه Final Fantasy 7 Rebirth اعلام کرده است. مدت کوتاهی پس از اعلام بازی، تهیه کننده گفت که روند تولید “با سرعتی شگفت انگیز” در حال حرکت است. یوشینوری کیتاسه در اوایل سال جاری گفت که توسعه Final Fantasy 7 Remake همچنان در حال افزایش است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Final Fantasy 7 Rebirth در دست نیست، اما سازندگان هر از گاهی جزئیات جدیدی از بازی را با طرفداران به اشتراک می گذارند. ساتورو کویاما، توسعه دهنده اصلی مبارزات قبلاً گفته بود که امیدوار است سیستم مبارزه ای را پیاده سازی کند که سیستم گامبیت را از Final Fantasy 12 تحویل بگیرد. Yoshinori Kitase همچنین اعلام کرد که این بازی به لطف حافظه SSD پلی استیشن 5 دنیای “وسیع” خواهد داشت. کنسول.

بخوانید  سه میلیون نسخه از Resident Evil 4 Remake در دو روز فروخته شد

سال گذشته، اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy 7 Rebirth را به عنوان بخشی از سه گانه “Final Fantasy 7 Remix” معرفی کرد و اعلام کرد که در زمان نامعلومی در فصل زمستان آینده منتشر خواهد شد. از آنجایی که بازی Final Fantasy 16 در عرض سه هفته در دسترس گیمرها قرار می گیرد، طرفداران می خواهند بدانند که توسعه قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake چگونه پیش می رود. نیازی به نگرانی در مورد آن نیست.