سه میلیون نسخه از Resident Evil 4 Remake در دو روز فروخته شد

از این منظر، بازی مذکور موفق‌تر از هر بازی Resident Evil دیگری است که اخیراً منتشر شده است. بازی Resident Evil Village که در سال 2021 منتشر شد در چهار روز به رکورد فروش سه میلیون نسخه رسید. Resident Evil 3 Remake در سال 2020 بیش از 2 میلیون نسخه در پنج روز اول انتشار فروخت و Resident Evil 2 Remake در سال 2019 بیش از 3 میلیون نسخه در هفته اول انتشار فروخت. در نهایت، فروش Resident Evil 7 در زمان عرضه 2.5 میلیون واحد بود.

بسته الحاقی بازی Resident Evil 4 Remake Mercenaries

شایعه شده است که Separate Ways به عنوان یک افزونه پولی منتشر می شود. این DLC یک کمپین داستانی با محوریت Eda Wong است که وجود آن توسط دیتامینرها مستند و کشف شده است.

فروش Resident Evil 4 Remake به سرعت از مرز سه میلیون در سراسر جهان گذشت.

هفته گذشته بود که بازی Resident Evil 4 Remake به صورت جهانی عرضه شد و مورد استقبال منتقدان و گیمرها قرار گرفت. طبیعی است که این استقبال در فروش این بازی نمایان شود.حالا با اعلام رسمی کپکام، بازسازی Resident Evil 4 تنها دو روز پس از انتشار بیش از 3 میلیون نسخه فروخت.

خوشبختانه محتویات بیشتری هم به این بازی می آید.حالت محبوب The Mercenaries به عنوان یک افزونه رایگان در 18 آوریل منتشر خواهد شد. Dataminers همچنین رندرهای شخصیتی این حالت و جزئیات شخصیت های قابل بازی و مراحل آن را منتشر کرده است. علاوه بر این، محتوای انحصاری PlayStation VR2 برای این بازی منتشر خواهد شد.

در واقع، Resident Evil 4 Remake دومین نسخه بزرگ این مجموعه را داشت. تنها بازی از این سری که موفق تر از بازسازی Resident Evil 4 بود، Resident Evil 6 است که در سال 2012 عرضه شد 4.5 میلیون نسخه فروش داشت.لازم به ذکر است که بازی Resident Evil 4 Remake در رتبه اول فروش فیزیکی هفتگی انگلستان قرار دارد. نمودار و دارای بزرگترین نسخه از سری در استیم است.

بخوانید  ساموئل ال جکسون از بری لارسون در برابر آزار و اذیت آنلاین دفاع می کند