ساموئل ال جکسون از بری لارسون در برابر آزار و اذیت آنلاین دفاع می کند



بری لارسون، ستاره مارول، در میان هجوم رفتارهای سمی برخی از طرفداران در رسانه های اجتماعی، از ساموئل ال. جکسون، بازیگر حمایت می کند. در مصاحبه اخیر با سنگ نوردجکسون در مورد آزار و اذیت آنلاینی که لارسون پس از بازی در فیلم کاپیتان مارول در سال ۲۰۱۹ با آن روبرو شد، صحبت کرد که مورد هدف ترول ها قرار گرفت. جکسون انعطاف‌پذیری لارسون را تحسین کرد و اظهار داشت که او “فردی قوی‌تر از آن چیزی است که مردم به او اعتبار می‌دهند.”

جکسون گفت: «در طول انتخابات زمانی که در حال فیلمبرداری فیلم او بودیم که دونالد ترامپ پیروز شد، با هم پیوند خوردیم. “او شکسته بود و من می گفتم، “نگذارید آنها شما را بشکنند. شما اکنون باید قوی باشید.” سپس وقتی «کاپیتان مارول» را گرفت، با من تماس گرفت و گفت: «آنها من را در دنیای مارول می‌خواهند. آیا مجبورم؟» و من اینطور گفتم: «لعنتی، آره! بیا انجامش بدیم!”

جکسون خطاب به منتقدانی که لارسون را به صورت آنلاین هدف قرار داده اند، ابراز اطمینان کرد که اجازه نخواهد داد منفی بودن آنها بر او تأثیر بگذارد. او افرادی را که از زنان قوی یا عقاید فمینیستی لارسون و تمایل او برای بیان آنها متنفرند، “دخت های اینسل” نامید.

جکسون، یکی از اعضای قدیمی دنیای سینمایی مارول، نیک فیوری را از زمانی که در سال 2008 وارد صحنه فیلم مرد آهنی شد، ایفای نقش کرده است. در سریال بعدی Disney+ Invasion Secret، جکسون سرانجام در یک پروژه مارول در مرکز صحنه قرار می گیرد. جکسون همچنین اعتراف کرد که نگرانی اصلی او اجتناب از نابودی شخصیتش بود و همچنین از اینکه مارول “به من اجازه نداد به واکاندا بروم” ابراز تاسف کرد.

بخوانید  پخش ویدیو جدید گاد آو وار رگناروک با محوریت طراحی کاراکترها و موجودات درون بازی

جکسون و لارسون در دنیای سینمایی مارول با اکران The Marvels در تاریخ 10 نوامبر دوباره با هم متحد خواهند شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر