بازیگر جانشین به رایان رینولدز در Deadpool 3 پیوست


متیو مک فادین، ستاره جانشینی، پس از قراردادی با مارول استودیوز، به همراه رایان رینولدز و هیو جکمن به بازیگران فیلم Deadpool 3 پیوست.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم ددپول اضافه شد. ددلاین گزارش داد، متیو مک فادین، ستاره جانشینی، پس از توافق با مارول استودیو، قرار است در ددپول 3 بازی کند. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد نقش مک فادین در Deadpool 3 وجود ندارد. رایان رینولدز بازیگر ددپول و هیو جکمن بازیگر فیلم Wolverine قرار است در Deadpool 3 بازگردند.

متیو مک فادین

چندی پیش مشخص شد که اما کورین بازیگر سریال The Crown برای ایفای نقشی محوری و شرور به فیلم Deadpool 3 اضافه شده است. متیو مک فادین بیشتر برای بازی در فیلم جانشینی که سال گذشته جایزه امی را دریافت کرد، شناخته می شود. از دیگر نقش های مک فادین می توان به فراست/نیکسون، رابین هود، سه تفنگدار، آنا کارنینا، جنگ کنونی، فندق شکن و چهار قلمرو و دستیار اشاره کرد.

شان لویکارگردان فیلم Free Guy and The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد، البته هنوز نام فیلم مشخص نیست و گفته می شود احتمالا نام ولورین در نام فیلم ذکر خواهد شد. وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لافلین آنها با نام مستعار خواهران مولینوکس که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می شوند، مسئولیت نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده داشتند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) اکران شود.

بخوانید  توستر Xbox Series S در راه است
تحریریه مجله بازی یک گیمر