توستر Xbox Series S در راه است

سایت فرانسوی Xbox Squad مدعی شده است که این توستر در سال جاری عرضه خواهد شد و برنامه ریزی برای فروش آن آغاز شده و اکنون برای پیش خرید در دسترس است. توستر Xbox Series S بخشی از موج جدیدی از لوازم جانبی دارای مجوز Xbox است که شامل Xbox Ramen Bowl (نوعی غذای ژاپنی)، موس پد RGB، موس پد و قلم است.

تستر سری Xbox S

پس از عرضه یخچال Xbox Series X، به نظر می رسد که Xbox Series S Toaster نیز در دسترس خواهد بود.

به تازگی تصاویری در اینترنت دست به دست می شود که گفته می شود مربوط به توستر سری ایکس باکس اس است، گفته می شود این توستر قیمتی معادل دارد. قیمت آن 60 یورو خواهد بود و سه حالت آزمایشی خواهد داشت. این دستگاه دارای پوسته سفید رنگ بوده و یک کولر دایره ای شکل بر روی آن تعبیه شده تا شبیه کنسول سری S شود.

اخیرا، Piers Harding-Rolls of Ampere Analysis تخمین زده است که از زمان عرضه در سال 2020، مایکروسافت بیش از 18.5 میلیون واحد از کنسول Xbox Series X را به فروش خواهد رساند. Xbox Series S فروخته شده است. ردموندی به جز مواردی که به عدد خاصی رسیده است، آمار فروش کنسول های خود را به طور رسمی اعلام نمی کند. بنابراین هنوز آمار رسمی از میزان فروش کنسول های نسل نهم مایکروسافت در دسترس نیست.

این توستر جانشین یخچال Xbox Series X است که در سال 2021 عرضه شد و هنوز هم می توان آن را با قیمت های نزدیک به 100 دلار تهیه کرد. این یخچال کوچک با همکاری شرکت Ukonic ساخته شده است و می تواند تا 12 قوطی نوشابه را در خود جای دهد. همچنین دارای یک پورت USB برای شارژ دستگاه ها و یک آداپتور برق DC است تا بتواند در حین کار کار کند.

بخوانید  برندگان جوایز امی 2022 مشخص شدند؛ پیشتازی Succession