معرفی کنترلرهای جدید نینتندو سوییچ در چهار رنگ مختلف

نینتندو در حساب توییتر خود اعلام کرد که سری جدید کنترلرهای Joy-Con در چهار رنگ زرد، صورتی، بنفش و سبز در تاریخ 9 جولای (30 ژوئن) عرضه می شود. نینتندو این کنترلرهای جدید را در همان روز انتشار Everybody 1-2-Switch در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد داد. این شرکت ژاپنی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه سری جدید کنترلرها در قالب بسته‌های محدود یا عرضه داخلی به اشتراک نگذاشته است. با این حال بازیکنان برای خرید این سری جدید مانند قبل باید قیمت 80 دلار را بپردازند. علاوه بر این، بازی Everybody 1-2-Switch هم اکنون با قیمت 30 دلار از فروشگاه آنلاین نینتندو برای پیش خرید در دسترس است.

نینتندو ماه گذشته اعلام کرد که تمام کنترل‌کننده‌های Joy-Con را در بازارهای اروپا و بریتانیا که از مشکل دریفت رنج می‌برند، تعمیر خواهد کرد، حتی اگر دیگر تحت گارانتی نباشند. تنها کنترل‌کننده‌هایی که تعمیر نمی‌شوند، آنهایی هستند که مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند. به گونه ای که سهل انگاری کاربر باعث آسیب به کنترلر شده است. باز کردن کنترلر توسط افراد غیر مجاز نیز آن را از وضعیت تعمیر خارج می کند.

نینتندو سری جدیدی از کنترلرهای Nintendo Switch Joy-Con را در چهار رنگ مختلف معرفی کرده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گفته نینتندو، Everybody 1-2-Switch مجموعه ای از مینی بازی های شگفت انگیز و اصلی را ارائه می دهد. توسعه دهنده افزود: “در این مینی بازی ها، بازیکنان از کنترلر Joy-Con یا دستگاه هوشمند خود به شیوه ای سرگرم کننده و منحصر به فرد برای جمع آوری بیشترین امتیاز برای تیم خود در مسابقات مختلف استفاده می کنند. تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند برنده خواهد شد. افتخار و احترام.”

بخوانید  چگونه میز کاردستی را در لگو فورتنایت ارتقا دهیم