اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

طبق گفته سازندگان، مجله خبری یک گیمرکنان برای بقا در این نقشه و به خصوص در راندهای پایانی، باید استراتژی‌های متفاوتی را به کار گیرند. طبق یکی از اطلاعات لو رفته اخیر درباره Warzone Mobile، این بازی دو مد بتل رویال خواهد داشت که یکی از آن‌ها، همان حالتی است که بازیکنان دیگر عناوین این سبک با آن آشنا هستند و تجربه‌اش کرده‌اند. اما مد دیگر که بلیتز رویال نام دارد، یک حالت پنج دقیقه‌ای است و در آن، باید با زمان رقابت کنید و در نقشه‌ کوچک‌تری با بازیکنان کمتر، سعی کنید زنده بمانید. این اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که منطقه امن در این مد با سرعت بیشتری کوچک می‌شود و بازیکنان برای بقا در آن با چالش بیشتری رو به رو خواهند بود. پیشرفت‌های وارزون موبایل با کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 و وارزون 2.0 همسو می‌شوند. یعنی پیشرفت‌های شما در Battle Pass روی تمام بازی‌ها و پلتفرم‌های مختلف ذخیره می‌شود و قابل دسترسی است.

http://badorclothesworkshop.ir

بازیکن در راه این از تنوع بالایی از سلاح‌های گرم و سرد برخوردار است و غیر از آن می‌تواند از سیستم‌های پشتیبانی که در جهان بازی وجود دارد مانند موشک باران و مانند آن استفاده کند. وقتی بازیکن می‌بازد، با رفتن به زندان گولاگ و انجام یک دوئل پراسترس، می‌تواند به بازی برگردد که آن هم فضای خشونت‌باری دارد. مخصوصا که سایر بازیکنان زندانی شده می‌توانند به ضرر یکی از بازیکنان اقدام کنند. سبک بازی ایجاب می‌کند تا بازیکنان برای بقا و پیشرفت خود سایر بازیکنان را غارت کنند. عرضه این عناوین در اصل یک دوران جدیدی را برای ندای وظیفه آغاز خواهد کرد.

بخوانید  اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ-آل اسکیپ

گلکسی اس۲۳ اولترا به عنوان سریع‌ترین گوشی اندرویدی شناخته شد

از اونجایی که توی این بازی چیتر یا به اصطلاح آدمهای متقلب زیاده. عمده بازیکنا هم کینه‌این، مثلا اگه بزنیشون برمیگردن حالت رو بگیرن‌. پس از گذراندن تمامی مراحل قبلی و تایید گزینه‌های مختلف، حال صفحه حدید برای شما باز خواهد شد. این گزینه اختیاری است و می‌توانید آن را انتخاب کرده یا بدون انتخاب کردن از آن گذر کنید. البته دقت داشته باشید که برای پر کردن شماره تلفن، با توجه یه تحریم بودن ایران، نیازی به شماره خارج از کشور ندارید. با وارد کردن شماره با پیش فرض کد +98 می‌توانید به مراحل بعدی بروید.

لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید

والدین باید بدانند که وارزون یک بازی تیراندازی ، معروف و با کیفیت است که طرفداران زیادی دارد و احتمال اینکه فرزند شما توسط دوستانش دعوت به این بازی شود زیاد است. این بازی ظاهری واقع‌گرایانه دارد که اثرهایی که بر بازیکن می‌گذارد را شدید می‌کند و به همین دلیل تجربه این بازی را به افراد زیر هجده سال توصیه نمی‌کنیم. اصل بازی رایگان است اما در بازی بتل‌پس وجود دارد که هر دو ماه تغییر می‌کند و آیتم‌های خاص و تکرار نشونده‌ای دارد که بازیکن را تحریک به خرید می‌کند. بعضی از آیتم‌های بتل‌پس نیز روی روند بازی و پیشرفت بازیکن موثر است و همین باعث می‌شود کسانی که پول خرج می‌کنند کمی دست برتر داشته باشند. با این حال اکثر آیتم‌های بازی جنبه تزئینی و نمایشی دارند و از آنجایی که بازی اول شخص است و فرد بدن آواتار خود را نمی‌بیند، عملا این خریدها برای نمایش در چشم دیگران انجام می‌شود.

بخوانید  ترفند ها و مقالات اینستاگرام

دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile

گیم‌پلی 31 دقیقه‌ای این استریمرها، قابلیت‌ها و تغییرات وارزون جدید را به تصویر می‌کشد. پادکست «گپ و گفت»، بخش محتوای شنیداری وب‌سایت پی‌اس ارنا است که از سال ۱۴۰۰ فعالیت‌اش را آغاز کرد. این پادکست با هدف قرار دادن ارائه محتوای تحلیلی،‌ فرهنگی و آموزشی در حوزه هنر و سرگرمی، در قالب گفت و گو، قصد دارد تا علاوه بر تولید محتوا، به پادکستی شنیدنی تبدیل شود. سلام.دوستانی که سیستم قوی دارند و بازیشون خوب شده.لطفا وات ساپ پیام بدین با هم دوست بشیم. من بازی Call of duty warzone رو تو کنسول دارم اما متاسفانه نمی تونم بازی کنم.

  • به‌نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن به دنبال توسعه‌ی وارزون موبایل است تا به این ترتیب عرصه‌ی رقابت را گسترده‌تر کرده و در پلتفرم محبوب نیز حرف بیش‌تری برای گفتن داشته باشد.
  • در کنار آن برای انتخاب نام کاربری خود، می‌توانید از گزینه رندوم استفاده کنید.
  • اما چه‌طور می‌توانیم به آن دسترسی داشته باشیم و ویژگی‌های خاص این بازی چیست؟ با ما باشید تا نگاهی به جوانب مختلف و معرفی کالاف دیوتی وارزون موبایل داشته باشیم.
  • در صورت نداشتن اکانت در بازی، در صفحه باز شده لازم است تا بر روی گزینه Create a free Blizzard Account کلیک کنید.