نویسنده سه گانه راه اندازی مجدد Tomb Raider می خواهد تنوع بیشتری در فرنچایز داشته باشد

ریانا پرچت، نویسنده سه‌گانه Tomb Raider، می‌خواهد در آینده شاهد تنوع و بازنمایی بیشتر افراد در سری باشد.

نظر شما درباره نظرات ریحانا پراچت چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

پراچت اضافه کرد: «یک نویسنده خوب تمایل دارد موضوع، جنسیت و تنوع را در تمام ابعاد آن بپذیرد. از جمله تنوع توانایی ها، سن و پیشینه قهرمان داستان. این فقط در مورد برخوردهای جنسی نیست. امیدوارم Crystal Dynamics یا هر توسعه دهنده دیگری که بر روی این مجموعه کار می کند در آینده تنوع بیشتری به آن اضافه کند. “من فکر می کنم Tomb Raider پتانسیل این را دارد که متنوع تر باشد و احتمالاً به این سمت خواهد رفت.”

در سال گذشته، طبق گزارش‌ها، مطلع شدیم که استودیوی بازیسازی Crystal Dynamics در حال توسعه بازی جدید Tomb Raider با همکاری شرکت ناشر Amazon Games است. اکنون ریانا پرچتدر مصاحبه ای با Eurogamer، نویسنده سه گانه راه اندازی مجدد این مجموعه توضیح داد که اگرچه نمی داند سازندگان برای Tomb Raider بعدی چه برنامه ای دارند، اما می خواهد ماجراجویی لارا کرافت شامل تنوع بیشتری باشد. برای اینکه بازی جدید Tomb Raider مسیرهایی را طی کند که قبلاً در این سری به آن پرداخته نشده است.

سه گانه راه اندازی مجدد سری Tomb Raider در سال های 2013-2018 منتشر شد و منشا داستان تبدیل لارا کرافت از یک کاوشگر رانده به یک جنگجوی سرسخت و یک مقبره شناخته شده را دنبال کرد. Crystal Dynamics بازی جدید Tomb Raider را یک ماجراجویی تک نفره داستان محور توصیف کرده است و به نظر می رسد که امسال جزئیات زیادی را با طرفداران به اشتراک می گذارد.

بخوانید  21 Times Nintendo Games Were Creepy As Hell