تاریخ انتشار DLC رایگان Total War: Warhammer 3 Mirror of Madness اعلام شد

Creative Assembly تاریخ انتشار بسته الحاقی رایگان Mirror of Madness را برای Total War: Warhammer 3 اعلام کرد.

نبرد در بازی Total War: Warhammer 3

حالت پورتال بی نهایت به بازیکنان این امکان را می دهد که سربازان خود را به روش های مختلفی شخصی سازی کنند، مانند افزایش آسیب وارد شده توسط واحدهای رزمی و جادوها، افزایش تعداد کل سربازان در هر واحد و افزایش نوار آمار. در واقع، The Infinite Portal یک حالت بازی سرگرم کننده است که در آن بازیکنان می توانند مکانیک بازی را تا آنجا که می خواهند تغییر دهند.

حالت Trials of Fate مجموعه ای از چالش های متمرکز بر بقا است. این حالت بازیکنان را در نقش یک شاهزاده دیمون از پادشاهی Tzeentch قرار می دهد که به تازگی برخاسته است و باید در نبردهای بدنام تاریخ Warhammer شرکت کند. تا در نهایت وارد قلمرو Tzeentch شوید و با Kairos Fateweaver مبارزه کنید. به نظر می رسد که گیم پلی این حالت بر اساس حالت Horde توسعه یافته است که در آن بازیکنان باید در برابر امواج بی پایان دشمنان مختلف مقاومت کرده و به تدریج قدرت خود را افزایش دهند. برای مقابله با این جناح‌ها، بازیکنان به طلسم‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد Trials of Fate دسترسی خواهند داشت که می‌توانند با دفاع از نقطه‌ای به نام Shard آن‌ها را ارتقا دهند.

بسته الحاقی Mirror of Madness شامل دو حالت بازی جدید The Trials of Fate و The Infinite Portal خواهد بود. Creative Assembly جزئیات Mirror of Madness را به عنوان بخشی از سؤالات متداول در صفحه بروزرسانی Total War: Warhammer 3 قرار داده است.

بخوانید  یوبی سافت تبلیغات را روی نسخه های قدیمی تر Assassin's Creed باز کرده است

به تازگی استودیو Creative Assembly تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer 3 را اعلام کرده است که با آپدیت نسخه اصلی 3.0 منتشر خواهد شد. بر اساس این اعلامیه، DLC رایگان Mirror of Madness در تاریخ 24 آوریل (13 آوریل) سال جاری در کنار بسته الحاقی پولی Forge of the Chaos Dwarfs و به روز رسانی 3.0 برای بازیکنان در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد آخرین نسخه های اضافه شده به Total War: Warhammer 3 چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر