پایان فیلم سوپر ماریو و صحنه های پس از آن توضیح داده شد

اگر امیدوارید این تخم مرغ یوشی باشد، یک خبر خوب برای شما دارم: این تخم مرغ یوشی است! دستیار ماریو در این اولین فیلم برادران سوپر ماریو غایب بود، اما به نظر می رسد که اگر آنها در نهایت موفق به ساختن آن شوند، مطمئناً نقشی در ادامه بازی خواهد داشت. چه چیز دیگری ممکن است بخواهند در بازی های ماریو بگنجانند؟ زیاد از بازی های ماریو برای شلیک – اما حداقل یوشی خواهیم داشت.

در حالی که تمایل معمولی مارول این است که در طول تیتراژ بازی‌های جدی و آینده‌نگر را ارائه کند و در انتهای تیتراژ کار ساده‌ای انجام دهد، فیلم Super Mario Bros برعکس عمل می‌کند. صحنه اواسط اعتبار ما با Bowser (جک بلک) دنبال می شود، در حالی که او اجرای دیگری از آهنگ استالکر خود “Peaches” را از پشت یک پیانو ارائه می دهد.

پس از اینکه هلو، ماریو و لوئیجی توانستند دنیای ما را از دست Bowser و ارتش Koopas او نجات دهند، ماریو و لوئیجی ظاهراً تمام وقت به پادشاهی قارچ نقل مکان کردند. اما همانطور که در این صحنه می بینیم، فقط خانواده آنها روی زمین منتظر آنها نیستند – یک شخصیت مهم آینده نیز در آنجا متولد می شود.

فیلم برادران سوپر ماریو که احتمالاً هیچ کس را شگفت‌زده نمی‌کند، هم صحنه‌ای در میان فیلم‌ها و هم صحنه‌های پس از اعتبار دارد.

دوربین در حین اجرا به آرامی عقب می‌نشیند تا اینکه می‌بینیم که البته، بوسر هنوز از اثرات قارچی که در اوج فیلم خورده رنج می‌برد – بنابراین او هنوز کوچک است و سلول زندانش قفس پرنده است. به نظرم پرنسس هلو خیلی خوب است که به او اجازه دهد آن آهنگ را بخواند.

بخوانید  شایعه: تولید نینتندو سوییچ پرو برای تمرکز بر عرضه کنسول جدید لغو شد

هشدار: بقیه این مقاله حاوی اسپویل های قابل توجهی برای فیلم Super Mario Bros خواهد بود.

توضیح صحنه با اعتبار میانی فیلم Super Mario Bros

در این صحنه بعد از اعتبار، ما دوربین را می‌بینیم که در آن وضعیت مرموز فاضلاب (که اکنون پس از نبرد با Bowser تا حدودی تخریب شده است) که ماریو و لوئیجی را به دنیای Mushroom Kingdom هدایت می‌کند، فرو می‌رود و ما را عمیق‌تر از آنچه قبلاً نرفته بودیم می‌برد. او به عقب و جلو رفتن ادامه می‌دهد تا زمانی که یک تخم مرغ آشنا پیدا می‌کند – تخم‌مرغی که به‌گونه‌ای تکان می‌خورد که انگار در شرف بیرون آمدن است، قبل از اینکه فیلم برای آخرین بار سیاه شود.

اما این تمام چیزی نیست که فیلم Super Mario Bros پس از پخش تیتراژ در اختیار دارد. چند دقیقه دیگر برای تیزر دنباله بمانید.

صحنه بعد از تیتراژ فیلم برادران سوپر ماریو توضیح داد: با آن تخم مرغ چه خبر است؟

و در عصر دنیای سینمایی مارول، معمولاً شامل صحنه‌های جایزه بعد یا در طول تیتراژ پایانی می‌شود. آیا فیلم برادران سوپر ماریو از این روند پیروی می‌کند یا اینکه وقتی تیتراژ شروع شد، می‌توان از سینما خارج شد و هرگز به عقب نگاه نکرد؟

چند دهه طول کشید، اما ما بالاخره دومین اقتباس بزرگ خود از سری Super Mario Bros. و ارزش انتظار را داشت – فیلم انیمیشن جدید با بازی کریس پرت و چارلی دی به عنوان برادران عنوان موفق به هر دوی آنها شدند. کافی جذاب و ضیافتی برای چشم ها از ابتدا، و تا پایان تیتراژ متوقف نمی شود.

بخوانید  رتبه بندی پوسته های Battle Pass فصل 4 Fortnite

و همچنین، به طور بالقوه، شروع یک فرانچایز فیلم جدید است. البته این نباید کسی را متعجب کند، زیرا برندهای زیادی با فرهنگ سرگرمی بیشتر از نینتندو و ماریو وجود ندارند. اما این بدان معناست که فیلم برادران سوپر ماریو فقط داستان خودش را روایت نمی کند، بلکه آینده های بالقوه ای را نیز خلق می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.