شایعه: تولید نینتندو سوییچ پرو برای تمرکز بر عرضه کنسول جدید لغو شد


احتمالاً نینتندو تولید مدل پرو نینتندو سوییچ را لغو کرده تا بر روی توسعه یک کنسول کاملاً جدید تمرکز کند.

سال ها از شروع شایعات عرضه نسخه حرفه ای و میانی کنسول نینتندو سوییچ در صنعت بازی می گذرد که در میان منابع ناشناخته فراوانی که به این ادعا اشاره کرده اند، بسیاری از شرکت های معروف رسانه ای بزرگ نیز به این موضوع اشاره کرده اند. امکان ساخت این مدل را تایید کرد. اخیرا جان لینمن در یک پادکست جدید، Digital Media’s Foundry گفت که چندین توسعه‌دهنده تأیید کردند که نینتندو در مقطعی برای نینتندو سوییچ به‌روزرسانی میان نسلی را برنامه‌ریزی کرده بود، اما در نهایت تصمیم گرفتند به جای یک کنسول جدید، یک نسخه حرفه‌ای، روی کنسول جدید تمرکز کنند. نینتندو هنوز به طور رسمی سیستم بازی ویدیویی بعدی خود را معرفی نکرده است و لینمن خاطرنشان کرد که بعید است در سال 2023 اتفاق بیفتد.

لینمن توضیح داد: “بر اساس اطلاعاتی که از صحبت با توسعه دهندگان مختلف به دست آوردم، معتقدم که در یک مقطع داخلی نوعی به روز رسانی میان نسلی برای نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده بود و اکنون به نظر می رسد که دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد.” بنابراین کاملاً واضح است که هر کاری که در آینده انجام دهند، سخت افزار واقعی است [و جدید] نسل بعدی خواهد بود. من اینطور فکر نمی کنم [معرفی سخت‌افزار جدید] در سال 2023 باشد.

    بسته کنسول پوکمون اسکارلت و ویولت نینتندو سوییچ

به‌روزرسانی‌های چند نسلی یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های دستی نینتندو در طول سال‌ها بوده است. برخی از این پلتفرم‌ها شامل کنسول‌های نسل میانی ارتقا یافته DSi و نینتندو 3DS جدید هستند که نسبت به نسخه پایه خود پیشرفت‌هایی را برای گیمرها به ارمغان آورد. با توجه به مشکلاتی که کل صنعت بازی در چند سال گذشته با کمبود تراشه مواجه بوده است، این امکان وجود دارد که نینتندو تصمیم گرفته باشد به‌جای تولید یک نینتندو سوییچ OLED حرکت کند تا یک کنسول میان نسلی عرضه کند. از زمان معرفی این مدل، تنها چند شایعه گزارش شده و نینتندو به طور رسمی چیزی را تایید نکرده است.

بخوانید  Fortnite Chapter 4 Season 2 Trailer رسمی گیم پلی بازی را منتشر کرد

نینتندو سوییچ یکی از موفق ترین پلتفرم های بازی های ویدیویی برای نینتندو بوده است. پس از گذشت تقریبا 6 سال از بازار، این پلتفرم برای نینتندو بسیار خوب به کار خود ادامه می دهد و نمی توان حدس زد که این شرکت چه زمانی تصمیم به ارائه پلتفرم جدید بازی خود خواهد گرفت، اما می توان امیدوار بود که کنسول بعدی نیز ترکیبی از قابلیت حمل و بازی خانگی همچنین بسیاری از طرفداران امیدوارند که این کنسول جدید با لیست بازی های نینتندو سوییچ سازگار باشد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر