God Of War Ragnarok تجربه شده توسط یک بازیکن نابینا

مجموعه این ویژگی ها به بن اجازه می دهد تا بدون استفاده از ورودی های جانبی، بازی بزرگ God Of War Ragnarok را تجربه کند و آن را به یک تجربه منحصر به فرد و رایگان تبدیل کند. تنها زمانی که او نیاز به کمک دیگران دارد در جریان پازل های بازی است که متاسفانه در طی آن راه حل های کمی برای افراد نابینا ارائه می شود. SightlessKombat در ادامه توضیح داد که او همچنین در استفاده از درخت مهارت و منوها در بازی مشکل داشت و برای این کار نیاز به داشتن یک همراه بینا داشت. با این حال، بن امیدوار است که در آپدیت های بعدی God of War Ragnarok راه حلی برای غلبه بر این مشکل وجود داشته باشد.

نظر شما در مورد قرار دادن این گزینه های دسترسی در بازی های ویدیویی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

یک بازیکن نابینا به لطف ویژگی های دسترسی توسعه یافته توسط سانتا مونیکا توانست God Of War Ragnarok را کشف کند.

کریتوس، آترئوس و سیندری در God of War Ragnarok

God of War Ragnarok تنظیمات و گزینه‌های دسترسی زیادی را در بخش بصری ارائه می‌کند که بازیکنان با شرایط تماشای خاص می‌توانند برای بهبود تجربه خود از آنها استفاده کنند. این افراد می توانند از رنگ ها و نمادهای خاص برای دیدن بهتر هر شخصیت یا عنصری مانند دشمنان، رئیس ها، تهدیدها، پس زمینه ها یا عناصر دیگر استفاده کنند. با این حال، از آنجایی که بن کاملاً نابینا بود، نتوانست از گزینه‌های دسترسی بصری God of War Ragnarok استفاده کند و در عوض بر ویژگی‌های دسترسی ورودی بازی تکیه کرد.

بخوانید  دانلود بازی موبایل Warzone مرحله به مرحله آموزش ساخت ایمیل استرالیایی

همین چند هفته پیش، استودیوی سانتا مونیکا سونی برنده جایزه Game Awards Innovation in Accessibility Parameters برای God of War Ragnarok شد. پس از آن بود که دیگر بازی انحصاری پلی استیشن، The Last of Us Part 1 نیز نامزد این بخش شد. واضح است که پلی استیشن تلاش می کند تا بازی های خود را تا حد امکان در دسترس گیمرها قرار دهد.

کریتوس و آترئوس در God of War Ragnarok با هم می جنگند

بر اساس گزارش جدیدی از اسکای نیوز، یک بازیکن نابینا که با نام SightlessKombat شناخته می شود در حال حاضر در حال تجربه God of War Ragnarok است و به لطف ویژگی های دسترسی گسترده بازی می تواند این کار را تقریباً بدون کمک انجام دهد. تا زمانی که زنده بود آسیبی ندیده بود. ، اما او در تمام مدت نابینا بوده است. او همچنین افزود که برای مدت طولانی از نحوه عملکرد بازی های ویدیویی اطلاعی نداشت.

این گیمر که با نام بن نیز شناخته می شود، ابتدا تجربه بازی خود را با انجام بازی هایی که بر صدا تکیه داشتند و برای تجربه آن ها نیازی به اعمال سنگین و پیچیده نداشت، آغاز کرد. او سپس به تجربه معمول بازی کنسول روی آورد. اما بازی و پیشرفت در این بازی ها در مواردی نیازمند کمک و همراهی افراد بینا بود. این بازیکن در این باره توضیح داد: این تجربه کاملاً از طریق حدس های صوتی و آموزشی اتفاق افتاده است، این استراتژی تا امروز در بازی هایی که گزینه های دسترسی کافی ندارند ادامه دارد.

قابلیت شخصی سازی کامل کلیدهای کنترلر یک گزینه ساده و کاربردی است و بن آن را بسیار مفید می داند. علاوه بر این، بسیاری از تنظیمات دسترسی به حرکت در God Of War Ragnarok وجود دارد که بسیاری از کارهای درون بازی را خودکار می‌کند یا تایپ دکمه را بسیار آسان‌تر می‌کند. این ویژگی باعث می شود که بن نیازی به دقت در حرکات خود نداشته باشد. علاوه بر این، ویژگی‌های ناوبری دسترسی و راهنمای محیط توسط سانتا مونیکا توسعه داده شد تا به بن بگوید همیشه کجا باید برود یا به کدام سمت بچرخد.

بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی رایگان سالگرد بازی Kena: Bridge of Spirits