تاریخ انتشار انیمه سریال NieR: Automata Ver1.1a اعلام شد

دانلود از آپارات

سری انیمه NieR: Automata Ver1.1a بر اساس بازی NieR: Automata از PlatinumGames و Square Enix ساخته شده است و ماجراهای شخصیتی به نام 2B، یک ربات مبارز انسان نما را دنبال می کند. این بازی پس از عرضه در سال 2017 مورد تحسین بسیاری از گیمرها و منتقدان قرار گرفت و از گیم پلی و داستان عالی آن تمجید کردند. نیا: Automata تا نوامبر 2022 بیش از 7 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که تیم Aniplex شرکت Sony Music Entertainment تاریخ شروع انیمه سریال NieR: Automata Ver1.1a را با انتشار تریلر جدیدی با عنوان Promotion File 008 فاش کرده است. طرفداران نیازی به انتظار طولانی نخواهند داشت. برای تماشای این مجموعه انیمه مورد انتظار، و این اثر در تاریخ 7 ژانویه 2023 (17 ژانویه 1401) به بینندگان ارائه می شود.

آنیپلکس با حضور در برنامه ویژه ای اعلام کرد یوی ایشیکاوا، ناتسوکی هانا، کائورو آکیاما، یوسوکه سایتو و شوتا فوجی برای ارائه توضیحات بیشتر در مورد انیمه NieR: Automata Ver1.1a ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۶ دی به وقت ایران در یوتیوب برگزار می شود. یوی ایشیکاوا به عنوان 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو به عنوان پاد 042 و کائورو آکیاما در نقش پاد 153 از جمله صداپیشه هایی خواهند بود که در این انیمه حضور خواهند داشت.

سونی آنیپلکس تریلر جدیدی را معرفی کرده است که نشان می دهد طرفداران چه زمانی باید منتظر سری انیمه NieR: Automata Ver1.1a باشند.

بخوانید  در پیش خرید بازی Nintendo Switch، نسخه های جدید و موارد دیگر صرفه جویی کنید