در پیش خرید بازی Nintendo Switch، نسخه های جدید و موارد دیگر صرفه جویی کنید

در اینجا خلاصه ای از معاملات سوئیچ مورد علاقه ما در این هفته است. بسیاری از آنها تاریخ پایان را تبلیغ نمی کنند، بنابراین مطمئن شوید که در اسرع وقت پس انداز را مرور کنید.

بسیاری از بازی های نینتندو سوییچ به طور شگفت انگیزی در برابر کاهش قیمت مقاوم هستند. بازی‌های شخص اولی که سال‌ها پیش عرضه شدند، همچنان قیمت ۶۰ دلاری خود را دارند و عناوین محبوب شخص ثالث نیز اغلب همین کار را می‌کنند. اما به لطف فروش های فراوان بهاری که در حال حاضر انجام می شود، می توانید برخی از بهترین بازی های سوییچ تمام دوران را با قیمت های فوق العاده پایین انتخاب کنید.

بازی‌ها بخش بزرگی از همه رویدادهای جاری هستند، اما تعدادی لوازم جانبی با کاهش قیمت نیز پیدا خواهید کرد. THE سوئیچ HORI Split Pad Pro یکی از بهترین کنترلرها برای سوییچ است و شما می توانید نسخه دست دوم آن را تنها با 30 دلار تهیه کنید. چند کنترلر دیگر، الف کلاه های سری فولادی، و یک غول پیکر مجموعه لوازم جانبی همچنین می توانید در زیر قیمت درخواستی پیدا کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.