طراحی و ساخت پارتیشن بندی اداری ام دی اف صنایع چوبی آذین فضا آرا ویستا-آلموتکنیک طاهری

یکی از پارتیشن‌های پرکاربرد که بسیار در فضا‌های اداری دیده می‌شود پارتیشن شیشه و ام دی اف است. تنها دلیل استفاده زیاد آن در فضای اداری این است که این پارتیشن ویژگی مشرف بودن کارمندان به فضای بیرون را دارد. بدنه و از شیشه جهت پر کردن قاب بهره می‌برند.که می‌توانند به صورت منحنی مات یا شفاف، تک جداره یا دو جداره استفاده شوند.

پارتیشن ‌های اداری به‌ راحتی نصب ‌شده و می ‌توانند فضای بزرگ ادارات را به بخش ‌های کاملاً مجزا و بسیار کاربردی تبدیل کنند. همچنین پارتیشن ‌های اداری بر حسب نوع متریال به پارتیشن ‌های چوبی، ام دی اف، شیشه و آلومینیوم تقسیم‌ شده که فریم این پارتیشن ‌ها معمولاً از جنس آلومینیوم بوده و بسیار کاربردی و شیک و دارای ظاهری زیبا هستند. دکوراسیون داخلی هم مانند دیگر صنایع در کشور ما در حال تغییر است و رو به سوی مدرن شدن دارد. به این ترتیب، در نوع مصالح و متریال ساخت همه امور مربوط به دکوراسیون داخلی تغییراتی ایجاد شده است. پارتیشن ‌ها سال‌ ها است که جزء جدا نشدنی محیط‌ های اداری شده‌ اند و در متریال ساخت پارتیشن‌ های اداری نیز تغییراتی ایجاد شده است. متریال نو با ساختار و رنگ ‌های متنوع کاربرد خاص خود را پیدا کرده ‌اند و طرفداران خود را دارند.

از انواع پارتیشن تکجداره می توان به چوبی، آلومینیومی، شیشه ساخت پارتیشن بندی اداری ای و … اشاره کرد. با پارتیشن ها می توانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه دکوراسیون اداره و یا منزل خود را تغییر دهید. اگر بخاطر داشته باشید برای جداسازی قسمت های مختلف در ساختمان تنها راه حل، دیوار کشیدن بود.

  • نصب بعنوان آخرین مرحله در اجرای پارتیشن بندی یک فضای اداری محسوب می گردد .
  • در پارتیشن‎بندی دوجداره برای نگه داشتن پنل‌ها از ستون استفاده نمی‌شود.
  • این پارتیشن‎ها مانند دیوارهای پیش ‎ساخته هستند و قابلیت جابه ‎جایی و تغییر دارند؛ پوشش خارجی آنها از جنس وینیل بوده و در ابعاد و طرح‎ های مختلف قابل اجرا هستند.
  • این محیط می‌تواند برای دیگران یکی از بدترین مشکلات را فراهم کند به خصوص افرادی که دچار انواع حساسیت‌ها و مشکلات تنفسی هستند؛ آنچنان که به این وضعیت سیگار کشیدن خاموش می‌گویند.
بخوانید  خرید جم کلش اف کلنز ارزان clash of clans ⭐ ایران موجو | 1gamer
ام دی اف‌ها قابلیت‌های بی نظیری همچون روکش کاری، سطح صاف و رنگ آمیزی را دارند. همچنین از دیگر ویژگی‌های ام دی اف می‌توان به تغییر شکل و مقاوم بودن در مقابل خمیدگی اشاره کرد. اولین مورد از بررسی انواع پارتیشن بندی فضای اداری از نظر متریال، پارتیشن شیشه‌ ای با پروفیل آلومینیومی است. در پارتیشن بندی شیشه ای با پروفیل آلومینیومی، از آلومینیوم برای فریم بندی و از شیشه به عنوان پرکننده سطح استفاده می‌شود. در اجرای پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی از شیشه‌های دوجداره، تک جداره و منحنی به صورت شفاف و مات استفاده می‌شود.

در نظر گرفتن تناسب رنگ و سبک

ارائه سمپل رنگ و ارائه فیزیکی جنس مورد استفاده در پارتیشن دوجداره توسط فروشنده به خریدار الزامی میباشد. مشتری و خریدار پارتیشن حق دارد قبل از تولید و اجرای پارتیشن توسط فروشنده در جریان امور از قبیل طرح و نقشه و قیمت پارتیشن قرار گیرد. به همین منظور فروشنده وظیفه دارد تا برای آگاهی مشتری طرح و پیش فاکتور مربوطه را ارائه نماید. اصول خرید و فروش پارتیشن و رعایت نکات ظریف در رابطه با معامله و قرارداد پارتیشن بندی اداری بین فروشنده و خریدار بسیار حائز اهمیت میباشد. یکی از مواردی که ممکن است شما در محیط منزل یا محل کار خود نیاز داشته باشید نصاب پارتیشن است.

کار در محیطی پر نور و روشن، بهره‎وری و بازده کاری پرسنل را بالا برده و تأثیر مثبتی در روند کاری شما دارد. شما می‌توانید برای طراحی بهتری پارتیشن بندی محیط شرکت خود از مشاوره و راهنمایی های طراحان گروه آرکا استفاده نمایید. پیشنهاد می‌کنیم متریال مورد نظر را طوری انتخاب کنید که از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود. برای مثال دیواره‌های پارتیشن را گزینه‌ای زیبا و شکیل در نظر بگیرید که دیگر نیازی به هزینه برای کاغذ دیواری وجود نداشته باشد. یا اینکه نوعی باشد که پاکسازی آن به راحتی انجام شود و فورا نیاز به تعویض نداشته باشد. شاید برای برخی از افراد راحت‌تر باشد که اداره خود را با سلیقه شخصی خود پارتیشن بندی کنند.

بخوانید  کلاس زبان انگلیسی کودکان 3 تا 10 سال + کلاس زبان کودکان

پارتشن اداری ، قیمت پارتیشن شیشه ای

پس از این مرحله باید دو طرف این پارپوب را با تخته ی چند لایه پوشانده و آن را با پارچه یا هر متریال مورد نظر دیگر تزئین کنیم . از دیگر ویژگی های این پارتیشن خاصیت جابه جایی آسان و راحت آن می باشد. این پرده ها بصورت کرکره ای نصب شده و هرگاه بخواهیم میتوانیم این پرده را جمع یا باز کنیم. استفاده از پرده به جای مات کردن شیشه نیز یکی دیگر از راه های عدم دیده شدن از بیرون شیشه ها میباشد.

در پارتیشن های ام دی اف ، شیشه و پرده به راحتی قابل تعویض می باشد ولیکن برای جابجایی آن حتماً باید با کارشناسان این مجموعه هماهنگ گردد . پارتیشن‌ها با استفاده از به روزترین دستگاه‌های دنیا و با سرعت مناسب تولید می‌شوند. پس از برش و آماده‌سازی، قطعات مختلف از جمله MDFها، پرده، آلومینیوم و شیشه‌ها بسته‌بندی شده و برای ارسال به شرکت آماده می‌شوند. یکی از جدیدترین روش‎های طراحی دکوراسیون پارتیشن، روش هیبریدی است.

طراحی و ساخت پارتیشن بندی اداری ام دی اف صنایع چوبی آذین فضا آرا ویستا-آلموتکنیک طاهری تحریریه مجله بازی یک گیمر