اطلاعات بیشتر در مورد Final Fantasy VII Rebirth به زودی منتشر خواهد شد.


تهیه کننده بازی Final Fantasy VII Rebirth گفت که زمانی که زمانش برسد، اخبار جدیدی از این بازی به گوش طرفداران خواهد رسید.

شاید بتوان Final Fantasy VII Rebirth را یکی از موردانتظارترین انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن 5 نامید و احتمالاً تنها اثر اعلام‌شده دیگری که با استقبال خوبی روبرو شده است Marvel’s Spider-Man 2 است که توسط استودیو Insomniac در حال توسعه است و منتشر خواهد شد. در پاییز در سال 2023 منتشر خواهد شد. هر خبری در مورد قسمت دوم Final Fantasy Seven Remake جالب خواهد بود و حالا Korsoi Omid در دستان طرفداران است.

در پیش نمایش عالی سال 2023 در مجله معتبر فامیتسو، یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده بازی Final Fantasy VII Rebirth گفت: “امیدوارم که بتوانم در زمان مناسب اخبار جدیدی را در مورد بازی منتشر کنم. لطفا صبر کنید!”. این اثر هنری در حال حاضر برای انتشار در اواخر سال 2023 برنامه ریزی شده است؛ اما به گفته برخی، بعید به نظر می رسد که اسکوئر انیکس این بازی را در همان سال با Final Fantasy 16 منتشر کند که قرار است به طور انحصاری برای پلی استیشن منتشر شود. 5 کنسول در 1 جولای 1402 (22 ژوئن 2023).

البته اگر سال آینده شاهد اخبار و تریلرهای هیجان انگیز Rebirth نباشیم، عجیب خواهد بود. در همین حال، مایکروسافت ادعا کرده است که Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 16 هرگز برای کنسول های ایکس باکس عرضه نخواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  افزایش نجومی دستمزد بازیگران سریال Stranger Things برای فصل پنجم