افزایش نجومی دستمزد بازیگران سریال Stranger Things برای فصل پنجم

در مقام مقایسه، هاربر و رایدر برای هر قسمت از فصل سوم سریال حدود 350000 دلار و برای کل فصل 2.8 میلیون دلار دستمزد دریافت کردند. فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوآ اشنپ و گتن ماتارازو که چهار شخصیت جوان اصلی فصل اول بودند، در سطح دستمزد 2 قرار خواهند گرفت که شامل سیدی سینک نیز می شود که از فصل دوم به سریال اضافه شد. این 5 بازیگر برای بازی در فصل پنجم سریال Stranger Things هر کدام مجموعا 7 میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

Vokana مکس را در فصل چهارم Stranger Things تماشا می کند

علاوه بر این، دستمزد ملی بابی براون که ستاره اصلی سریال است، ذکر نشده است و انتظار می رود که او قرارداد ویژه و جداگانه ای با نتفلیکس داشته باشد و دستمزد بسیار بالاتری نسبت به بقیه اعضای گروه دریافت کند. در سریال Stranger Things 5. پیش از این مشخص بود که فصل چهارم سریال Stranger Things با بودجه هنگفتی ساخته شده است و به نظر می رسد که نتفلیکس در نهایت برای فصل پنجم این سریال هزینه زیادی خواهد کرد; البته این سریال توانسته جوابگوی هزینه های بالای خود باشد.

فصل پنجم و آخرین سریال Stranger Things قرار است در سال 2024 در نتفلیکس پخش شود.

سری Stranger Things 5 ​​در سال 2023 وارد دوربین می شود و اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیوناطلاعاتی از دستمزد بازیگران این سریال در آخرین فصل آن منتشر شده است. رسانه Puck گزارش داده است که دستمزد بازیگران Stranger Things در فصل پنجم افزایش نجومی و قابل توجهی خواهد داشت. بر این اساس دیوید هاربر و وینونا رایدر که در سطح 1 قرار دارند، برای بازی در 8 قسمت از فصل پنجم سریال Stranger Things، هر کدام 9.5 میلیون دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.

بخوانید  تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor's Latest Gameplay امروز منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده دستمزد بازیگران سریال Stranger Things در فصل پنجم و آخر با افزایش نجومی روبرو خواهد شد.

برای مقایسه، این بازیگران در فصل اول به طور متوسط ​​25000 دلار در هر قسمت دریافت کردند. در Tier 3 شاهد حضور بازیگرانی چون جو کری، چارلی هیتون، ناتالیا دایر و مایا هاوک هستیم که برای بازی در فصل آخر سریال Stranger Things بیش از 6 میلیون دلار دستمزد دریافت خواهند کرد. اطلاعات دستمزد Tier 4 منتشر نشده است، اما گفته می شود دستمزد این بازیگران بسیار کمتر از سه ردیف دیگر است و تفاوت نسبتا زیادی وجود دارد.